Monday, June 17, 2013

Video Klip Lebai PAS Kota Raja Maki Polis Bodoh....! Ini Punca Cinabeng TAK Hormat Pihak PDRM






7 comments:

Anonymous said...

Bertuah cinabeng lahanat sudah la PM Ah Jib Gor sayangkan diorang, ada pulak lebai malang PAS dengan sukarelanya jadik tukang cacai cinabeng menghina polis yang rata2nya melayu Islam. Si lebai malang ni bercakap macam orang berilmu alim tapi perangainya macam budak belum baligh. Dah tu, muka standard penadah tin milo songlap duit rakyat...ptuihhhh!!!

Anonymous said...

Puak2 Pakatan Runtuh yang bercakap dalam video ni semuanya adalah mangsa mind conditioning dan mind control dari kepimpinan mereka. Tengoklah cara diorang bercakap orang dah makin maju pemikiran diorang masih lagi gunakan perkataan yang keluar dari mulut ketua2 diorang. Tahap pemikiran pelancap2 minda ni memang menyedihkan!.

Anonymous said...

babi dan beruk berkumpul..tak sabar nak masuk zoo..

Anonymous said...

lebai pas ni aku ingat otak nya ada sikit rosak kalau kau org tak buat kacau dan menggangu org ramai dan menghalang lalu lintas polis pun tak ingin nak tangakp kera kera yg buat demo tu itu lebai malang pas tu bising bising depan balai tu kau tau tak kesalahan kau itu polis tu tak ambil pot dia tau org gila je cakap macam tu ikut kesalahan lebai tu bolih ditahan dibawah akta polis membuat kacau di hadapan balai polis dan mengeluarkan kata kesat kepada angguta polis yg beruniform ikut ikut lebai patut disumbat dalam lokap je baru dia tau polis besar ke dia besar ni pi balik lah belajar lagi dan dalami ugama tu.yg apik cina bukit tu kata babi haram rasuah tak haram cibai lah lu cina lu punya bangsa lah banyak kasi rahsuah lu apa cakap lu pun tumpang ini negara lu cakap banyak.lu pergi balik tongsan lah.

Anonymous said...

orang pas ini pakai songkok putih tapi hati macam sial. aku harap Allah akan membalas kekejian dia tu. sedarlah sikit awak menggaku islam tapi hati macam hati setan. perangai aku rasa binatang babi tu lebih baik diri sial ni.

Anonymous said...

Ini bukan lebai bro ini lembu.....

Anonymous said...

Muka pun macam ayam kena kokcak binatang "beruk". Nak bercakap pasai isle, isle kepala butoh babi. Cakap dia bayar gaji, gaji kepala bapak dia. Pakai lebai puteh, konon...