Tuesday, June 25, 2013

Video Klip PDRM Tegas....! Keldai Keldai Anwar Protes Luar Parlimen Jadi Babi Upahan Tak Berbaloi

TAHNIAH dan Syabas diucapkan kepada pihak polis yang bertegas semalam menangani gelagat biol anak anak muda yang menjilat Anwar.....

Buat kerja sia-sia, buat kerja bodoh..., sibuk nak protes luar Parlimen tetapi apa sebenarnya yang berlaku dalam Dewan Rakyat tidak ada langsung protes daripada pimpinan Pembangkang. 

Video klip dibawah ini sebagai bukti, anak anak muda yang selama ini tidak pernah disergah akan menjadi menikus kecut telor apabila pihak PDRM mempamerkan ketegasan mereka...!

JOM kita sama sama tonton dan saksikan video klip ini

12 comments:

Anonymous said...

gambar kt atas tu kt mane? giler siot!

Anonymous said...

Itu gambar atas sana kat Indon punyier sana maa...

Anonymous said...

Eleehh… buat buat tak tau pulak, .. tu kan gambar kau..he..hee

Anonymous said...

Laaa....aku ingatkan gambar nuar tengah bagi ceramah sambil tayang kote bengkok rupanya gambar macai dia

Anonymous said...

lain kali lepaskan anjing K9 or babi je terus kat puak PR ni...gerenti lari lintang pukang....menyusahkan betul

Anonymous said...

Kepada pehuang-pejuang tolol yang setia kepada jeneral Anwar Ibrahim, sila dapatkan senaskhah akhbar "The Sun" secara percuma...lihat muka depan...tak perlu nak baca kalau tak faham atau tak pas bahasa inggeris, memadai dengan melihat muka depan akhbar "The Sun" hari ini...malas nak cerita banyak...tengoklah sendiri...sekian. SAYA ANTI ANWAR IBRAHIM!

Anonymous said...

Sesekali tgk polis jaga lembu dap...hehehe

Anonymous said...

lepas kan Babi sekurang 30 ekor sure melayu bebal suer lari..

Anonymous said...

betul ke gambar berbogel ni...knp tak dilastik je...aku drp kecik suka lastik burung punai....

Anonymous said...

Gambar kat atas skali tu kat Filipin la der...student kat sana buat larian..apa kejadah nama larian dah lupa plak...
Apa kata kita suroh pulak student2 penjilat tegar Peliwat tua terkutok tu buat kat sini,sebagai tanda kasih sayang tak berbelah bagi kat si tua dah nak mampos tu...ada bran...

Anonymous said...

Sayang mengapa polis tak tarik masuk lokap je aaah. Tahu juga depa kecut dengar suara polis.

Anonymous said...

Memandangkan Majoriti penunjuk perasaan pembangkang adalah Melayu maka selain unit anjing K9 wujudkan unit babi B9 utk menyuraikan penunjuk perasaan jalanan,Kecuali diStadium dan tempat tertutup unit ini boleh digerakkan pd bila bila masa.kita nak tengok Chegu bard,Husan,Anwar dan Mat Sabu lari lintang pukang dikejor babi.Gunakan anjing garang utk menyuraikan Penunjuk perasaan Cina.