Saturday, June 22, 2013

Zahid Hamidi Sudah Bikin Mat Sabu Sangat Panaaass....!

Setelah tersiar dan tersebar video klip yang menyaksikan bagaimana Mat Sabu memuji-muja pimpinan utama ulama Syiah, kini pihak Kementerian Dalam Negeri (KDN) sedia membantu Kerajaan Persekutuan dan negeri menghalang penularan ajaran Syiah daripada mempengaruhi masyarakat Islam di negara ini.



Menteri KDN, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, pihaknya akan meminta Polis Diraja Malaysia melaksanakan perintah yang dikeluarkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan dan Majlis Hal Ehwal Agama Islam Negeri bagi mengekang fahaman tersebut.

"Oleh kerana hal ehwal agama terletak di bawah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) dan negeri, jadi KDN tidak berhasrat untuk campur tangan tetapi daripada segi pelaksanaan dan penguatkuasaannya, PDRM lazimnya diminta untuk lakukannya.

"Ini bermaksud KDN akan membantu Kerajaan Persekutuan dan negeri melaksanakan penguatkuasaan akidah dan syariah Islam," katanya.

Sehubungan tindakan Zahid, sahabat blogger GAP mengulas seperti berikut;

Keputusan besar paling bermakna untuk umat islam di malaysia bilamana Zahid menteri KDN bagitau seluruh umat islam bahawa KDN akan kekang fahaman Syiah di malaysia.

Kekang membawa maksud halang dan sekat. 

Kekang tidak membawa maksud memantau.

Bumi Afghan yang diperintah Taliban tumbang dek kerana Syiah dan barat berusaha menjatuhkan dominasi Sunah. Hamid Karzai, Najibullah, Rashid Dostum bergabung tenaga menjatuhkan kerajaan Taliban yang disokong oleh Gulbudin Hekmatyar.

Alasan WMD digunakan oleh Syiah Iraq dan barat untuk menjustifikasikan tumbangnya Sadam di bumi Iraq. Sadam telah digantung oleh Syiah moderate Nuri al Maliki manakala Moqtada As Sadr yang menyarungkan tali gantung di leher Sadam. 

Alasan Arab Spring yang ditaja oleh barat selama ini akhirnya telah memakan diri. dari tujuan untuk menggulingkan kerajaan Mesir, dilema Arab Spring kini telah masuk ke fasa baru bilamana kumpulan Syiah pula yang mengambil kesempatan untuk menjatuh dan menyerang puak Sunah....!

Jika di Mesir, Algeria, Bahrain ide Arab Spring dibiar lepas oleh barat untuk menjatuhkan pemimpin islam, kini barat terpaksa menggunakan kuasa untuk campur tangan dalam menghentikan ide Arab Spring di Syria yang telah berubah GAME nya apabila kerajaan Syria mendapat kerjasama daripada Iran untuk menghancurkan penduduk sunah ...

Bantuan ketenteraan barat terpaksa diberikan kepada puak penentang tentera Bashar dalam usaha menyekat tersebar luasnya pengaruh Syiah di rantau Asia Barat.

Fokus syiah di seluruh dunia kini tertumpu untuk menjadikan ide Arab Spring sebagai platform menjatuhkan kerajaan suni... 

Kenyataan Zahid Hamidi Menteri KDN yang memberi jaminan untuk menyekat fahaman Syiah di Malaysia amat tepat dan aku sokong sejuta peratus..

Mat Sabu akan panas dengan kenyataan ini.  Bagi sSiah dan bagi yang Sunah tapi berotak Syiah bab berperang saudara ini adalah perkara yang sanggup dilakukan demi menegakkan idelogi sesat mereka....!

Tahniah KDN...!


15 comments:

Anonymous said...

Apa punya bini depn laki ckp nak peluk lelaki lain....

Anonymous said...

Jagalah perasaan suami...mana patut ckp nak peluk lelaki lain dpn dia walaupun sehebat mana org tu...hormatlah suami meskipun x hensem...boroi dan gemok. Terimalah seadanya jodoh tu walaupun mgkn bodoh.

Anonymous said...

Dalam pas, selain anwarinas, syiah juga merosakkan pas dari dalam. Oleh itu, pas perlu dibersihkan secara total dengan mengembalikan 'ulama tulen' ke dalam saf pimpinan pas.

Anonymous said...

oleh itu ,PAS hrus dimansuhkan kerana terlalu bnyk org yg mempersendakan agama didalam parti itu baik dr segi ulama songsangnya hinggalah ahlinya yang jahil.

Anonymous said...

Agaknya dalam kamus keluarga mat sabu, semua boleh kot....

ala, tak kan tak boleh..mat sabu pun diwar war kan ada kisah tersendiri. Bini pun apa lagi, ini lah masa nak lepaskam geram dan perasaan.....

Lagi pun setahu aku lah, dalam PAS sekarang ni, Islam hanya tinggal nama sahaja. Amalan yang menegakkan Islam serta hal hal yang berkaitan telah lama dibakul sampahkan..

Tak gitu?? Wahai pemimpin PAS yang dikagumi.....

Anak Malaysia said...

Dia kagum sebab yg pakai bikini pun sokong tok Imam tu?

Wajarkah dia gunakan pengiktirafan org Kristian sebagai sandaran yg tok imam tu org hebat?

Dia dah tak mampu atau TAK TAHU nak guna garis panduan yg Rasulullah ajar utk menilai samada seseorang itu layak digelar org alim atau tidak?

malam teranggg said...

Nak menambah lg kesesatan didlm pas.
Apa punya bagsat puih!!

malam teranggg said...

Cari jln perdamaian utk kebaikan sesama umat Islam dan sesama bangsa melayu. cintakan saudara kita bangsa melayu. sebelum SI KADUK NAIK JUNJUNG.

Anonymous said...

Orang2 melayu/islam di Malaysia atau masyarakat islam di diseluruh dunia selalu mudah berpecah belah disebabkan hal2 yang berkaitan dengan agama islam itu sendiri, contoh seperti perbezaan di antara mahzab syiah dan sunnah ini, dan bukan seperti itu sahaja, banyak juga di dalam mahzab yang sama seperti sunnah sama sunnah pun mereka boleh juga bergaduh2 dan berpecah belah mcm di Malaysia ini. tetapi perkara ini tidak terjadi atau sangat kurang berlaku di kalangan penganut agama2 yang lain, bab2 berkaitan agama ni tidak menjadi suatu perkara yang boleh menyebabkan perpecahan.

Anonymous said...

OOiii hanyir2 UMNO..

betulkan kesesatan melayu UMNO tu dulu.... biaq wanita depa tu semuannya tutup aurat yag betul.... pelakon2 melayu di TV ..kerajaan BN tu..kononya islam tapi pakaian dan akhlak lebih teruk dari wanita2 kafir yg makan babi tu...

Anonymous said...

mengapa kita harus bersekongkol dgn kemungkaran dan kezalaiman UMNO/BN?

Anonymous said...

Macam la Pakatan 3P[daP,Pkr,Pas] tu adil sangat.Adil la sangat.Suka sangat kata kerajaan zalim tapi tang mana zalim pun tak tau.Cuba la dok elok-elok dan pakat sama-sama memakmurkan negara.

Anonymous said...

Pakai tudung tapi buat blowjob tu macam mana?

Pakai tudung tapi memantat dengan laki orang?

Pakai tudung tapi jiwa gila seks apa ke jadah.

Pakai kopiah tapi jiwa lebih teruk dari syaitan buat apa. Tak boleh tengok betina dahi licin, kote pun naik secara otomatik.

Kesimpulannya lu jangan jadi hipokrit dan munafik.

Anonymous said...

Bah. pertama:

Memang ajaran puak Syiah harus jangan merebak di Malaysia, tetapi ini tidak bermakna kita umat Islam, dari berlainan Mazhab mesti berbunuh sesama sendiri. Ini juga bertujuan, hendak mengalih perhatian dari pertubuhan EVANGELIS Kristian Zionis yang sedang giat MENGKRISTIAN-MENGYAHUDIkan yang Islam dan bukan Islam, termasuk penganut Kristian traditional biasa, di Malaysia ini dan seluruh dunia Islam - yang perlu ditundukkan segera. Pertubuhan PENGGANAS Kristian Zionis, juga sudah menyamar sebagai gereja biasa, NGO-NGO alam sekitar ataupun kononnya nak menolong hak asasi orang miskin/teraniaya, syarikat korporat termasuk syarikat perumahan, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah dan kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar.

Kerana, bila umat Islam berpecah dan berbunuh sesama sendiri, yang ketawa macam SYAITAN durjana ialah penjajah laknat Barat-Zionis dan sekutu kuat mereka!

Pertubuhan Kristian Zionis ini yang makin berkembang di Malaysia sebenarnya adalah senjata politik yang amat merbahaya dipergunakan oleh CIA-US/MI5-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR) untuk menjajah negara-negara atau tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' (yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, yang merupakan ejen-ejen CIA-MI5-Mossad - selalunya bekas Islam dan asal dari negeri/kawasan yang disasarkan untuk dijajah, contohnya bangsa Timur Tengah - sebab mereka akan tahu bahasa Arab/tempatan dan Islam), tetapi menyamar sebagai orang Islam untuk melagakan dan memperdayakan Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas bukan Islam itu, seperti di Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Nigeria, Lebanon, Iran dan lain-lain, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Kerana, penjajah Barat-Zionis melalui sekutu DAP/PKR mereka, ingin menjadikan Malaysia dan Indonesia, sebagai satu lagi Israel tetapi di Asia, sebab Singapura terlalu kecil dan tak ada minyak-gas bertimbun macam Malaysia terutamanya di Malaysia Timur, dan juga Indonesia, yang juga kaya dengan minyak-gas untuk dikuasai! Juga mereka mahu menghasut anak-anak muda Islam yang Sunni, menjadi pengganas 'jihad', contohnya menyertai penjajahan Barat-Israel di Syria sekarang - yang kononnya untuk menumbangkan kerajaan Shia-Alawite Assad, tetapi untuk menguasai minyak-gas Syria, Lebanon dan Iran sebagai matlamat mutlaknya, serta seluruh Golan Heights Syria yang separuh sudah dijajah Israel, yang amat subur serta penuh minyak-gas.

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red Piggybeans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai "Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca - mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Bah. kedua:

Maka, jabatan DAKWAH Islam, mesti lebih kuat berusaha, terutamanya di perkampungan Orang Asli dan di pendalaman Sabah dan Sarawak, dan kawasan perumahan termasuk kawasan flat untuk orang miskin/sederhana, serta sebanyak mungkin NGO-NGO Islam oleh NGO-NGO Melayu dan Bumiputera lain, di bawah payung UMNO/JAKIM/YADIM. Jangan berlengah lagi – masjid mesti dibina di setiap kampung dan kawasan perumahan untuk berdakwah dan berbuat kebajikan; serta sistem ZAKAT perlu dipermudahkan untuk bantu orang Islam miskin dan teraniaya.

Juga, setiap kawasan perumahan di seluruh negara, melalui penggubalan undang-undang mesti ada kuota tinggi untuk Bumiputera dan yang miskin, dan orang Islam, kerana ini negara Islam dan kita makin ditindas di negara sendiri. Saya masih ingat tentang perkampungan Rungus yang majoritinya Kristian, di Kudat. Tetapi, terkejut saya namun amat gembira, melihat ada juga yang dah masuk Islam dan meraikan Hari Raya dengan meriah, Mereka dengan bantuan UMNO/JAKIM, menjemput semua orang kampung termasuk yang Kristian dari rumah panjang, untuk menyambut Hari Raya; dari situ terus mereka mengenali Islam! Namun, saya lihat usaha DAKWAH ini telah berkurangan.

Dan dulu saya tersilap, risau kalau Malaysia di banjiri pelarian! Tapi, memang wajib Malaysia sebagai NEGARA ISLAM ambil mana-mana pelarian Islam (pastikan mereka betul-betul Islam), apalagi masyarakat Rohingya memang makin dibunuh dengan kejam, oleh PENGGANAS yang disyaki di taja oleh CIA-Mossad-MI5; yang sebagai biasa menggunakan agama sebagi senjata untuk membunuh orang Islam dan menawan tanah mereka (disyaki puak Kristian Zionis yang menyamar sebagai kaum Buddha, mengetuai dan menghasut penganut Buddha untuk membunuh kaum Islam Rohingya). Sebabnya negeri yang majoriti kaum Islam Rohingya, Rakhine penuh minyak-gas.

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.