Sunday, July 7, 2013

Bukti Bukti Vivian Penyokong Tegar Nurul Izzah Berpesta Seks Liar....!

PERHATIKAN TATOO DIBAHAGIAN PINGGANG KANAN VIVIAN....!

BANYAK LAGI FOTO FOTO DI SINI

8 comments:

Anonymous said...

Dulu aku dah cakap, aku pantang tengok gambar nurul ijah.....mesti aku nak melancap ni.....

Forex power said...

bongok punya macai kaki melancap rupanya haha

Anonymous said...

Di Malaysia ni, bangsa ni merupakan bangsa haramjadah yang tamak haloba. Depa sanggup lakukan apa saja.. sogok duit dan sogok betina asalkan apa yang dihajatkan dapat. Bila dah dapat sibuk pula tuding pihak itu dan ini rasuah. Kalau tak ada yang nak beri, maka tiada lah yang nak terima. Yang terima dihina konon tak bermoral, tapi yang memberi disembunyikan sebab yang selalu bagi sogokan tu tak lain dan tak bukan bangsa haram jadah tamak haloba ni.

Anonymous said...

Dia ni kemaruk nak jadi Mat Saleh, bukan dia saja.. ramai bangsa dia macam tu baik di Malaysia mahupun di seluruh dunia. Sebab tu nama dah elok dibagi mak pak dia dgn nama Cinabeng dia pi bubuh kat depan.. Vivian, Richard, Allan, Robert, Aeron, Jackie, Karen, Sam dan sebagainya bagi nampak macam nama orang putih. Tengok la Cina kat US, UK, Australia, Canada, NZL dan sebagainya nampak terlebih mat saleh dari orang putih sendiri sampai ada yang dah tak boleh cakap Cina pun. So apa yg orang putih suka depa pun suka terutama vibvian ni, sure sesapapun boleh rodok burit dia asalkan dia nak... omputihla katakan.

Anonymous said...

Depa ni dah terlebih lemak sebab gang Melayu baru PKR dan Melayu konservatif PAS dah tak nak Melayu dah. Depa nak semua bangsa di bagi hak yang sama. Depa nak semua yang nama Melayu, bangsa lain pun boleh pakai walau pun bangsa lain ni kalau hak dia tak boleh usik langsung. Nak buat macamana, kerana kuasa dan harta... ada Melayu sanggup menggadaikan agama, bangsa dan tanah air sendiri. Tak payah berdalih.. sudah jelas dan terang malah terbukti pun.

Anonymous said...

Tengok muka 2 betina ni ada iras sama...tang bentuk mulut pelahap d penghisap lancau... gulungan ini d penyokongnya yg nak harcurkan negara, lgbt pun halal bg mrk. Nama saja Islam. Tak takut dgn laknatulloh.

Dah terlalu bnyak kemungkaran mrk d lg bersekongkol dgn dapigs yg bangsat...

Hoi melayu puak PAS d PKR hang semua buta hati d mata ka??? Nak jadi macam negara Mesir ka?
Apa Mursi buat yg terbaik utk rakyatnya dah hancus dik kerana puak racist liberalism.

Semuga Mursi dpt Berkuasa penuh kembali. Sudah ada contoh negara berkocak begini... maka ada otak pikiak la betoi2 klo sayang negara d keturunan yg akan menyambung gagasan bangsa d agama.

Minumlah air org Islam ala monte, e'den cari kat mydin utk dptkan punca zat cahaya Islam dari apa yg masuk mulut agar jiwa rohani lapang d mudahkam ilmu yg baik2 dtg khasnya dibulan Ramadhan Mubarokah.

"ABC SELAMANYA"

Anonymous said...

Inilah DEMOKRASI dan HAK ASASI KESAMAAN BANGSA; AGAMA dan JANTINA SAMPAH SYAITAN DURJANA ala Barat-Zionis yang akan dipaksa ke atas bumi pusaka Islam dan umatnya kelak, di Malaysia ini, bila DAPigs/PKR memerintah! Tengok kat S'pura - kegiatan seks LIAR dan bebas termasuk homoseksual, makin menjahanamkan BUMIPUTERA Melayu, akibat penjajah geng PAP/DAPigs CINA GELOJOH!

Singapura, bumi pusaka Tanah Melayu habis diKristian-diYahudikan oleh puak evangelis Kristian Zionis (fahaman evangelis Kristian Zionis ialah doktrin Barat-Zionis, gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, senjata politik yang dipergunakan oleh CIA-MI6-Mossad-NATO untuk menjatuhkan Islam dan umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah termasuk Mekah di masa hadapan, dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas)!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Inilah akibatnya jika kita sokong pihak yg bagi muka kat bangsa haram jadah ni... Pihak itu adalah Pakatan Rakyat.