Wednesday, July 31, 2013

INI SKALI LAH..! Kita Buat Debat Sunnah vs Syiah. Live Semua Siaran TV Kasi Rakyat Faham Bahaya Syiah... Setuju..?

Mutakhir ini semakin kecoh pemberitaan mengenai menularnya ajaran fahaman Syiah secara sangat berleluasa dinegara kita ini.

Ini sangat sangat merbahaya buat ummah, khusunya kita yang mempraktikkan Ahli Sunnah Waljamaah tidak mahu terpesong pemikiran mempercayai fahaman Anti Hadis! Oleh itu tindakan drastik secara berterusan oleh pihak berwajib perlulah dilipatgandakan.

Ada suara suara mencadangkan agar kerajaan mengadakan satu sesi Debat diantara golongan yang mempercayai fahaman Syiah dengan pihak kerajaan kita, lihat di sini.

Cadangan agar Ustaz Nasharuddin Mat Isa digandingkan dengan Ustaz Fathul Bahri sebagai panel pendebat mewakili kerajaan, manakala Datuk Dr Hasan Ali pula sebagai moderator.

Bagi pihak Syiah, mereka boleh pilih mana mana profressor yang sudah cenderung kepada fahaman salah ini... Menurut sumber yang kami terima, di Universiti Malaya sudah ada beberapa professor yang all out memperjuangkan fahaman Syiah

Acara debat ini wajib disiarkan secara LIVE oleh semua stesen televisyen seperti TV1, TV3, Ntv 7, Al Hijrah, Astro Awani agar seluruh rakyat dapat memahami bahaya fahaman Syiah ini yang boleh merosakkan akidah ummah.

Adakah anda semua tahu sejauh mana bahayanya fahaman Syiah ini..?

JOM! Saksikan dibawah ini video klip yang menjadi bukti. Rakaman bagaimana Regim Syiah  sembelih kanak kanak beramai ramai pada 25 Mei 2012.

Seterusnya video kedua anda saksikan pula cara solat juak juak pengikut fahaman Syiah!




6 comments:

Anonymous said...

tak perlu debat... syiah dah jelas sesat... kalau debat pun diorang selalu taqiyyah..

Anonymous said...

x perlu debat. menipu tu sebahagian iman mereka, buat apa nak berdebat dgn penipu.

Lagi video kesesatan syiah

http://www.youtube.com/abumuhammadmalizee

Anonymous said...

Issshhhhh.... Terok betoi org sunah melayan mayat... Main campak2 mcm sampah jer.

Anonymous said...

Bukan senang nak debat dgn syiah.. kalau senang, 1400 tahun dulu dah terkubur ajaran sesat ni. Org yg nak berdebat bukan hanya perlu mahir tafsir AlQuran, tapi juga hadis & sirah. Termasuk memahami secara mendalam kitab2 utama syiah & ape hujah2 yg telah diutarakan oleh ulama2 terdahulu. Tapi syiah Malaysia ni syiah jadian, maybe senang nak makan..

Anonymous said...

Berapa ramai ilmuan Sunnah kita yg dah semak & teliti kitab2 utama Syiah? Tafsir al-Mizan (Tabatabai), al-Kafi (Kulayni), Bihar al-Anwar (Majlesi), Man la Yahdhuruhu'l Faqih (Saduq) & Nahj al-Balagha? Syiah berhujah guna (atau salahguna) hadis2 Shahih Bukhari & Shahih Muslim.. diorg mmg dah beratus tahun dididik utk berdebat dgn Ahl al Sunnah.. mmg dah ade argument standard zaman berzaman. Silap pilih wakil, melopong kita karang..

Anonymous said...

TV AlHijrah ada satu rancangan interfaith sama rata semua sama yang di kelola olih Ust Ravi Abdullah.
Semua peserta amat fasih bahasa melayu.
Hampir semua yang hadzir selaku auidience 95 % islam dan 78 % Polpuan yang amat tekun menulis dan input ke gajet.
Ust Ravi harus jemput wakil syiah dan serta is rancangan sama rata semua sama agama .
Ust Ravi bolih handle .
Buat tiap minggu .
Hebat lah Ust Ravu boliH sama tarafkan Islam dan yang lain.
arjuna waspada
changkat lobak