Thursday, July 11, 2013

"Kalau Nak Jadi Exco Kena Tunjuk Pantie...." Siapakah Fuziah Salleh Maksudkan....?






11 comments:

Anonymous said...

Eli Wong...siapa YB yang dakap Eli Wong dulu yer?

Anonymous said...

Ni yang saya menyampah MP2 wanita.. perkara remeh macam tu pun nak bawa berbahas padahal 1001 lagi masalah wanita yang perlu di pertengahkan.

"Tunjuk seluar dalam" is kata hiasan la Makcik2 MPs ooooiiii...

Contohnya kalau kita bicara pasal mertua atau jiran yang songgeh, kita selalu sebut "sampai seluar dalam wana apa pun semua dia tahu", maknanya, segala hal dalam luar diri dan rumahtangga kita semua mereka nak tau atau tau.

Anonymous said...

MP tak ada modal nak dibawa ke parlimen.

aku said...

asal pandai hentam kerajaan aje, akan dipilihlah sebagai ahli parlimen..background ntah apa2..jual goring pisang naik myVi pun boleh...janji kutuk gila2 punya..

Anonymous said...

Dlm pulitik pembangkang musti pandai hentam kerajaan dan ada modal takpun mesti ada sponsor kalau pokai cokia cam Chegu Bard dan Samuddin Rais jawabnye pi mai pi mai tang tu jugak.

Anonymous said...

sekarang amoi/ah so yang cantik2 suka pakai seluar pendek ala kpop tu dia taknak bising ke, siap pergi shopping complex lagi

Anonymous said...

Betul cakap kau. Baru2 ni aku kat AEON Ipoh. aku perhatiak, 90% anak gadis Cinabeng pakai sluar pendek yang tersangat pendek.Hampeh. Macam Negara ni mak bapak depa yang punya.

Anonymous said...

standard la bro, depa punya leader kan pelopor benda2 mcm tu...

Anonymous said...

Apa hal lu fuziah are you mp or juri rajalawak

Anonymous said...

Azalina (Pengerang, BN) si lesbian tu tak boleh terima kod pakaian untuk melarang wanita daripada berpakaian seksi! Mana boleh, aku suka tengok!

Anonymous said...

inilah mp yang membazir masa namanya. sapala yang undi dia utk jadik wakil.