Monday, July 1, 2013

Setelah Pembangkang Panas Dengan KETEGASAN Zahid Hamidi Sebagai Menteri KDN, Amir Bazli Abdullah Dijadikan Keldai Suruhan.....

Nampaknya juak juak Pakatan Pembangkang sudah kena check-mate dengan ketegasan Menteri KDN yang baru, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi...!

Sejak Zahid mengepalai sebuah kementerian yang sangat penting untuk menjaga keamanan negara dari sebarang kerja jahat Pembangkang yang sentiasa mahu huru-harakan negara ini, nampaknya mereka semakin tidak senang ibarat cacing kepanasan...

Ketegasan Zahid membuatkan juak juak Pembangkang mula risau jika segala porak peranda yang mereka mahu lakukan selepas tewas PRU 13 akan menemui jalan buntu dan membuatkan sokongan rakyat terhadap perjuangan sia sia mereka akan semakin pudar.

Tidak ada pilihan lain...!

Juak juak pihak Pakatan Pembangkang terpaksa main kotor untuk merosakkan imej Menteri KDN yang baru. Mereka mula mencari mana mana kes yang ada kaitan dengan Zahid untuk dijadikan propaganda jahat politik kotor mereka.

Tiba tiba pula walaupun angin tidak bertiup kencang, ribut juga tidak menyinggah..., entah dari mana pula datangnya, muncul pula kisah peribadi Zahid Hamidi mahu dipolitikkan oleh juak juak Pembangkang!

Seorang anak melayu namanya Amir Bazli telah sanggup menjadi barua untuk basuh berak Karpal Singh dan anaknya Gobind Singh Deo.... Sebuah kisah lama tahun 2006 tak semena-mena mahu disajikan kepada umum dengan tujuan niat jahat untuk merosakkan imej Zahid Hamidi.

Kasihan sungguh melihatkan gelagat Karpal dan anaknya yang ditipu oleh Amir Bazli Abdullah. Kedua dua anak beranak ini hanya mendengar dan melihat bukti hanya disebelah pihak sahaja... Karpal dan Gobind tak tahu apa yang sebenar-benarnya telah berlaku!

Siapakah dia sebenarnya Amir Bazli Abdullah...?  Adakah beliau mempunyai masalah displin pada dirinya sendiri..? Apakah perwatakan sebenar beliau...? Bagaimana pula dengan perangai dan tingkah laku sebenar Amir Bazli ini...?

Kita tunggu dan lihat segala buruk laku Amir yang bakal didedahkan nanti, sudah pasti Karpal dan Gobind akan menyesal seumur hidup kerana tersilap memilih keldai untuk mereka jadikan barua....!

Sebahagian kisah ada di SINI

2 comments:

Anonymous said...

Memang kita Melayu/Islam mahu dijadikan keldai bodoh si PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR, terutamanya yang BUKAN BUMIPUTERA!

1 juta bangsa penadatang diberi kerakyatan dengan amat mudah sewaktu Kemerdekaan Tanah Melayu, di bumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain; dan kemudiannya bangsa pendatang mendapat pula Singapura, juga dengan mudah! Tetapi kebanyakan mereka TIDAK juga berterimakasih kepada Bumiputera, terutamanya yang Islam!

Maka, janganlah kita bersopan santun lagi terhadap rancangan ganas DAP/PKR untuk menjatuhkan kedaulatan bumi tercinta kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, dan sebagai NEGARA ISLAM! Bumiputera Malaysia, terutamnya yang Islam, jangan sampai jadi PENGEMIS atau dilayan seperti PENUMPANG, seperti Bumiputera Melayu Singapura dan Bumiputera Palestin!

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

(PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

Anonymous said...

Aku malas nak komen la pasal si amir bazli ni...nasib ko la bro...main cintun dengan anak dara orang yang jauh lebih muda dari ko...cinta suci konon...PII RAAHHHH! muka macam gagak sial ada hati nak tawan puteri kayangan..cermin muka dulu bro...siapa yang mulakan dulu..siapa yang cari pasal! Satu lagi. Buat YB-YB ahli parlimen yang dilantik rakyat. Tugas YB semua di parlimen adalah first prioriti/keutamaan mengatasi segala tugas kamu yang lain. Jangan ingat korang je yang tau undang-undang. Ramai lagi peguam bertauliah yang bersepah kat negara ni menjadi "silent observer" melihat tindak tanduk kaki belit anda semua. Jadi janganlah kamu semua YB-YB berlagak sombong dan angkuh tunjuk hebat depan rakyat! kelak rakyat semua akan HUKUM kamu! Termasuklah kamu Anwar Bin Ibrahim. INGAT KUASA RAKYAT!!! Ko jangan ingat rakyat terlalu bodoh untuk diguna-gunakan mana-mana pihak sekalipun!