Tuesday, July 9, 2013

SIAL Punya Vavi...! Angkat Sumpah Parlimen Guna Tangan Kiri TAPI BIla Tandatangan Boleh Pulak Guna Tangan Kanan....

SAKSIKANLAH VIDEO KLIP DIBAWAH INI....!

7 comments:

Anonymous said...

terlallu kasi muka dan terlalu penakut nak tegurkan itulah jadinya. sekarang nih apa saja yang pembangkang buat dah jadi betul dan apa yang pehak kerajaan cuba lakukan dah jadi salah pulak. dah jelas macam pembangkang yang merancang dan kerajaan yang melaksanakan. hailah nasib! hailah badan!

Anonymous said...

Mengucap Panjang ... Astaghfirulahhhhh

Terbaca saya dalam paper Sinar Harian keluaran hari ini 9.7.2013. Melaporkan kenyataan daripada Menteri Kesihatan Datok S. Subramanian bahawa cadangan mahu hapuskan Akta Hasutan sebenarnya datang daripada Mohd Najib bin Tun Abdul Razak dan bukannya daripada Mohd Nazri bin Abdul Aziz.

Sekarang baru kita semua tahu bahawa Najib dengan Nazri bermain wayang, macam MCA dan Gerakan main wayang dengan DAP. Saya dan kita2 semua tertipu lagi. Masih tak cukup lagi kah Najib nak jaga hati pembangkang khasnya DAP yang tak sudah2 menyerang segala macam benda undang2 yang digubal untuk menjaga Melayu, Raja Melayu, Bahasa Melayu dan Agama Islam. Tak puas lagi kah Najib .. ISA dah kau lenyapkan.

Bukan pelik satu hari nanti Najib bangun mencadangkan kepada parlimen supaya beberapa fasal dalam Perlembagaan Persekutuan di pinda selari dengan tuntutan bukan melayu. Memang tak pelik saudara2, kerana itu adalah Mohd Najib anak kepada bekas PM Malaysia yang pernah disanjung oleh orang melayu satu ketika dulu.

Terus terang saya mengaku, saya menyesal mengundi Umno pada PRU13. Andai kata Pas tidak bersama DAP masa PRU13 itu hari, kebencian saya kepada Pas akan terpadam seperti Api Dijirus Air.

Saya mengundi Umno pada PRU13 bukan kerana Najib tapi kerana saya nampak hanya Umno sahaja yang dapat menyelamatkan nasib melayu dan islam di negara ini. Dan sampai saat ini pun saya masih mahu Umno untuk menjaga melayu dan islam, saya menaruh harapan kepada Najib, tetapi saya percaya ada orang lain dalam Umno yang mampu menggalas harapan saya dan orang melayu/bumiputra.

Memang pada awalnya kita tak mahu ada perlawanan untuk jawatan Ketua2 Umno, kita takut Umno lemah. Tetapi rentak tari Najib selepas diangkat oleh orang melayu/bumiputra sendiri menjadi PM, perlu di analisa dan di nilai oleh para perwakilan Umno dalam PAU 2013.

Kita bukan ahli Umno, tapi kita mahu Umno di pimpin oleh orang yang berani dan boleh menjaga Melayu/Bumiputra dan Islam. Najib bolehhhh kahhhhhh ??????

Hj Ariffin

Anonymous said...

Hj. Ariffin nih Reb BEan ARmy ker..mana2 blog ader jer komen dier nih...

Karpal sinki ni mmg ler vavi. dah mmg vavi nak kater aper... dasar kafir laknat!!!

Anonymous said...

ituler tanda nyer PROTESSSSSS.......x kan korang x tau lagi......puak2 PR ni saje jerrr nak bagi PROVOKASI kat kejaan....secara KASAR n secara HALUS......INI SEMUA POYO....p mampus ler keling OKU tu...hakkktuiii....

Anonymous said...

Anon - Tuesday, 09 July, 2013

usah cepat menuduh. lihat kepada kandungan catatan beliau itu. semak dengan sumber yang dinyatakan. saya kira beliau bersikap adil dengan memberikan komen yang tidak pun menampakkan memihak.

aku bersetuju dengan pandangan beliau itu sebab fokus utama kita ialah agama, bangsa dan negara serta raja raja Melayu. kalau akta hasutan dibubarkan, tak kiralah dari mulut pemimpin mana sekali pun, apakan jadi dengan hak keistimewaan orang orang Melayu yang tersimpan kemas dalam peti yang berkunci itu saperti yang dikata Najib?

Anonymous said...

hj ariffin is a good komentar,saya sokong beliau,muahhhhh

Anonymous said...

Bullshit punjabi