Saturday, August 31, 2013

Dah Agak Dah....! Sekejap Cakap Lain Sekejap Lagi Cakap Lain Pulak..... Tonton Video Klip Ini

Isu dialog antara kerajaan BN dan Pakatan Rakyat yang disyorkan oleh Anwar telah mendapat pelbagai reaksi dari pemimpin UMNO.

Difahamkan ianya telah dibangkitkan dalam mesyuarat Majlis Tertinggi petang semalam. Ikuti keratan ucapan Anwar yang menyentuh isu tersebut dan seterusnya persoalan Kerajaan Perpaduan yang dilihat sebagai matlamat akhirnya....

Putar belit kata kata keluar dari mulut Munafik sekor nei!




5 comments:

Anonymous said...

Kuat main jub*r mulut dia pun dah jadi busuk macam lubang jub*r juga.

Anonymous said...

Anuwar purposely trying to show to the americans that he is still trying to become the PM og Malaysia..so to us malaysians...dont be fooled again by his words..

Anonymous said...

Cakap atau ucapan yang baik baik budak budak pun tau. Moral la... bla bla bla. Lagi lagi baca skrip.

Perbuatan ko tu yang rakyat nilai bukan perkataan ko. Perkataan ko haram satu pun tak leh pakai, Nuar.

Hasnul Rahman said...

Assalammualaikum wmt,
Apa yg diuar-uarkan si dajjal tu adalah usaha terakhir beliau untuk membebaskan dirinya drpd kes mahkamah
yg dia sendiri tahu tak dapat nak lari.
Lebih-lebih lagi apabila baru-baru ini terdedah pula isu 'Bankleak Anwar-Karpal' yg mendedahkan usaha si dajjal tu membeli pihak yg ada kaitan dgn kes mahkamahnya selama ni...
Kira dah terdesak sangat ler tuuu..

Anonymous said...

adoi yoi cukuplah pasal dia ni! tolong lah sedar semua orang melayu