Wednesday, August 28, 2013

DEYY Waytha Moorthy Timbalan Menteri HINDRAF...! Apa Kau Punya Komen Tengok Ini Video Klip India Pukul Melayu Macam Anjing

Video klip dibawah ini menyaksikan tindakan beberapa orang India yang membelasah teruk seorang anak muda melayu! Belasah kaw kaawww tak ingat bro....

Anak muda ini dicekup kerana disyaki mahu melakukan kegaiatan mencuri disebuah kawasan perumahan. Pengawal keselamatan India ini pula telah bertindak melampaui batasan kemanusiaan...!

Dia tak boleh membuat undang undang sendiri, luar bidang kuasanya. Tolong berikan tumpuan pada minit ke 2;02;00 setelah anak muda melayu ini merayu-rayu, namun tak diendahkan! Pengawal keselamatan berbangsa india ini telah sepak kepala anak muda melayu itu sehingga berlumuran daraaaahhhhhhh.....

Sesuka hati India ini balun anak muda melayu! Nak tanya kepada Timbalan Menteri HINDRAF, "Dey Tambi any comment..?"


13 comments:

Anonymous said...

WPOLIS PATUT SIASAT KES INI.
GAMBAR JELAS DAN TERANG.
WAYTHAMURTHY SHOULD LEAD THE INVESTIGATION TEAM.
HEY MINISTER, BE A RESPONSIBLE MINISTER.
YANG KAKI PUKUL BANYAK INDIA.......
CHANCE TO PROVE THAT YOU ARE NOT A RACIST MINISTER........

Jawajohor said...

Malaysia taknada UNDANG UNDANG kah .
BAJU kuning n KELING PAKAI kayu MESTI MAU TANGKAP Dan SIASAT .
MEREKA GUNA UNREASONABLE FORCE.
MUNGKIN KALAU ADA PISTOL, DIA KASI TEMBAK ITU BUDAK MELAYU.
MENTERI MOORTHY MESTI MAU SIASAT INI PUNYA KES.

Anonymous said...

POHON PIHAK BERKUASA BUAT SIASATAN KE ATAS VIDEO INI DENGAN KADAR SEGERA

Anonymous said...

Cmni la biasa terjadi..dh pukul2 smpai nk mampos pastu serah kt polis..Biler smpai balai org tu mati,polis lak di salahkan...

kluangman said...

yg melakukan jenayah itu adalah 3 Paria tersebut...

Samada budak itu melakukan jenayah atau tidak, kita tak tahu, tak nampak...

Anonymous said...

Klu polis yg buat ni tentu mcm2 dah maki hamun mereka bagi. Mana pejuang Hak asasi manusia woooi....suspek ni dah x berdaya dah kamu belasah dan ikat mcm anjing.....

Anonymous said...

Pihak berkuasa segerakan siasatan ,bukti telah ada.

Anonymous said...

sepatutnya apabila penjenayah[melayu]ini ditangkap, pengawal kerselamatan[india]ini hendaklah memanggil polis untuk tindakan selanjutnya.bukan MEMUKUL IKUT SESUKA HATI.tindakan pengawal kerselamatan[india]ini bertindak dengan cara memukul ikut sesuka hati bolih membuatkan ORANG MELAYU NEGARA INI MARAH DAN MENYIMPAN RASA DENDAM YANG AMAT MENDALAM TERHADAP KAUM INDIA dan dibimbangi apabila setengah daripada orang melayu yang tidak dapat menahan kemarahannya takut2 orang india lain[ditempat lain]nanti yang JADI MANGSA.

Anonymous said...

Apa itu india pariah ingat ini negara tak ada undang kah ? Mereka sudah ambil tindakan dengan membelakangkan undang2. Kalau budak tu betul salah, tangkap dan serah kepada polis lah. Kenapa mahu pukul, polis pun tak buat macam tu.

Betul2 babi punya india pariah. Polis mesti mahu ambil kes ini. Gambar semua india pariah yang pukul dan terajang budak melayu itu memang jelas apa.

Kita minta waris kepada budak itu buat police report supaya kes ini di siasat atas kesalahan menggnakan kekerasan dengan niat mahu mendatangkan kecederaan dan mungkin kematian.

Kita mahu supaya NGO melayu buat bantahan. Kita mahu polis siasat dan tangkap 3 ekor india pariah yang belasah budak melayu itu.

Dan polis sepatutnya beri peluang buat report dia diseksa oleh india2 pariah itu. Biawak punya india.

Anonymous said...

Pihak polis nak siasat ke? aku tunggu aje kalau ada perkembangan kes ini.

Anonymous said...

Polis nak siasat ke? aku nak tunggu perkembangan kes ini. Kita melalak lah kat sini, tapi kalau tiada siasatan, tiada pendakwaan tak guna jugak.

Anonymous said...

yg pukul tahanan sampai mati pun polis bangsa india juga.

Anonymous said...

Admin carilah budak ni atau waris dia buat repot polis. Baru polis blh siasat. Baru blh cari ini pariah