Friday, August 16, 2013

Ini Dia Wajah Suami Isteri Kes Belasah Dalam Lif.... JANTAN SIAL FENDI 013 6470690

Dengar kisahnya si suami naik angin sebab anak sulung mereka tak mahu ikut dia balik kerumah isteri muda...

Si suami ini menuduh isterinya [foto atas] telah menghasut anak sulungnya itu. Disebabkan si suami seorang pendekar tahi kucing spesis bangsat kucing kurap, maka dia telah menggunakan ilmu silat, tomoi, silambam, kung fu keatas isterinya, insan yang lemah....

Belasah tak ingat beb! Pukimak punya jantan sial....

Kau buat malu kaum lelaki la babi, anak haram...! Bini kau punyalah comel, kalau tak nak lepaskan elok elok bro... 

Anak orang yang kau belasah tu..., dia ada mak bapak, ada adik beradik. Betul punya anak haram si suami jantan sial ni dok rembat bini depan anak anak!

Ikuti penjelasan isteri yang menjadi mangsa belasah dalam lif, video klip dibawah sekali;

SUMBER


11 comments:

Anonymous said...

..tunggu aje la kote bengkok aka aljuburi aka munapig sepanjang zaman buat kenyataan loyar latifah koyak rabak bakal pertahan jantan sial lahanat sekoq di mahkamah.. taqbir!..demi penyokong aljuburi semua tanggung beres..

Otak geliga said...

ntahlah Bro....kalau dah dikuasai nafsu amarah segala2nya boleh terjadi

tapi aku cuma nak tunggu penjelasan dr si Suami pulak, baru kita boleh buat konklusi scr adil....aku tak mau la guna sbb isteri tu CANTIK, COMEI LOTEH, maka dia berada di pihak yg BENAR

lelaki, biasalah bergaduh dgn penumbuk & terajang, cuma si suami guna pada insan yg x sepatutnya

tapi kita kena ingat, perempuan ni, mulutnya adalah senjata paling ampuh....FAHAMkan?....kena suami temper mmg masak la

spt yg ada dlm artikel, sejak mula2 aku tgk video tu aku rasa ada perkara yg perlu dijelaskan....kenapa suami bertindak seperti org yg dah tak normal?....setakat ni yg kita dgr si isteri bg tau dia tak kata apa2...tiba2 je kena belasah dgn suami sbb JELES anak x mau ikut dia.....haaaaaa, yg ni tanggungjwab mahkamah utk selidik

hal suami bantai isteri tu mmg patut kena tindakan...cuma kesian kat suami2 yg kena "DERA" dgn isteri melalui MULUT ATASnya....maksud aku isteri yg gemar memBEBEL....kita kaum Adam mana tahan beb...lari kedai kopi oooo....hahahaha

Anonymous said...

HAA AKU DAH CALL DAH TAPI DIA TUTUP HP SO AKU SMS MAKI LELAKI BINATANG NI
KEKAWAN TOLONG BASUH HAIWAN NI RAMAI RAMAI KASI DIA TERKEDU JAP

Anonymous said...

.. kenapa media massa tidak temuduga suami dia.. ? .. kita cuma dengar sebelah pihak.. kita tidak tahu cerita sebenar ... contohnya sekarang ini macam-macam cerita ada.. dari 40k pengundi bangla sampai ka cerita kongsi kuasa negara.. mana tau dicelah-celah kemelut tersebut ada cerita 'bangla' atau 'awang hitam' dan ketahuan ?... kalau tengok wajah suami.. macam penyabar orang nya.. tentu ada sesuatu yang buat dia tiba-tiba hilang akal dalam lift...

Anonymous said...

yang salah tetap salah. suami yang mulakan...kalau prrang mulut buat cara perang mulut, kaki tangan dan yang fizikal tak masuk campur. Dah terang terang sivsuami akan kena lokap. Macam la gaduh dgn kengkawan, yang mula pukul akan kena!

Anonymous said...

Dalam Islam isteri adalah amanah dari Allah yang kaum Adam pasti jaga dan dilarang sekali menyakiti Isteri, Paling marah sekali pun hanya dibolehkan pukul menggunakan tuala kering itu pun hanya untuk memberi kesedaran bukan untuk menyakitan fizikal Isteri. Dalam vedio aku tengok macam nak beradu kekuatan dalam kojohanan Sukan mempertahankan diri. Apa le punye suami!!!! kalau tak suka pg mahkamah syariah lepaskan banyak lelaki yang menanti diluar sana untuk dijadikan Isteri, leih-lbih Isterinya amat cun.

Anonymous said...

dahlah dengan pompuan pukul dari belakang (pukul curi) tak de telor punye jantan, macam orang UMNO aje rupenye atau anak pinak UMNO.

Anonymous said...

Si Suami bacul ala pengikut PGayR akan kasi alasan ala2 Nuar Jubori. Itu bukn saya muka sama, Tetek sama, tetapi pewot dan kote tak sama. Ini standard ahlul2 PGayR bacul mcm idola mereka Nuar Jubori yg berani hanya pada adik2 terangkat san spesis2 macm Raspussy

Anonymous said...

woi DENGAR CITE ada sekor lagi jantan sial yang keje kat RHB bank salah satu cawangan di tanah Besar Pulau Pinang yang DAYUS !!! asik belasah bini dia!!! Perangai macam setan !!! memalukan RHB Bank.

Anonymous said...

SURUH 04 TIPON...ABIS CITER

Sirap Limau said...

walaupun cerita lama, sedih tengok cerita-cerita rumahtangga macam ni... harap2 tak berlaku lagi...