Thursday, August 1, 2013

Kerja Giler...! Azalina Nak Gulingkan Najib Pada Pemilihan Agung UMNO 2013...?

KLIK SINI

6 comments:

Anonymous said...

whoi jgn lah simbah minyak dlm api takde pun diorang tu beriya iya sgt nk jd PM masa depan.Ajalina dan Hisamudinbeng tahu yg diri sendiri tak layak pun yg satu melampau ciri kelalakian yg sorang lg bile bckp mulut kluar buih tapi lembik dan tidak tegas.

Anonymous said...

Bukankah dia nikan penyokong Sisters in Islam - kumpulan 'feminis' liberal yang asyik nak bantah fatwa Mufti dan JAWI, termasuk bantah fatwa haramkan Ratu Cantik untuk wanita Islam?! Jadi sgt merbahaya kalau dia jadi Ketua Wanita UMNO, gantikan DS Shahrizat Abdul Jalil!
Lihat di http://www.theborneopost.com/2013/07/06/azalina-is-wrong-pm-has-done-his-best-for-malaysian-women/

Di Barat ini ada satu kumpulan feminis, Femen, yang tak berbaju, Tunisia pun dia dah serang! Mereka asyik mencemoh Islam. Esok kat M'sia ni, mungkin depa MENCEROBOH juga! Agaknya Sisters in Islam ini akan sokong tak?! Kalau kat Barat ni, wanita Islam pakai tudung dipandang hina majoriti Barat
dan tak boleh kerja dengan k'jaan contohnya di Jerman - tak pula si Sisters in Islam ini bising, mahupun Azalina ini! Lagi, kat Jerman/Barat, hanya perayaan Kristian sebagai acara RASMI negara; adakah mereka sambut Aidilfitri, Deepavali dsbnya dengan sama - jgn haraplah! Gereja boleh tumbuh macam cendawan tapi masjid dan rumah ibadat agama lain, dikawal ketat. Tapi kat M'sia ni, NEGARA ISLAM ini, rumah ibadat Bukan Islam HARAM boleh tumbuh macam cendawan pula!

Dan si DALANG kuat belakang IFC Suruhanjaya antara Kepercayaan (IFC - Inter Faith Commission), yang kononnya untuk memperjuangkan kebebasan beragama di M'sia ini, tapi disyaki mahu MENUMBANGKAN Islam sebagai AGAMA PERSEKUTUAN (lihat di di http://www.jais.gov.my/isuagama/ifc.php dan video di http://taipingmali.blogspot.com/2013/07/khas-untuk-pengundi-kuala-besut.html) ialah pertubuhan Jerman Konrad Adeneur (lihat http://www.kas.de/malaysia/en/about/). Jadi, si pertubuhan Jerman Konrad Adeneur ini nak masuk campur hal "hak asasi" agama kat M'sia ni, apasal, sedangkan kat jerman, umat Islam diTINDAS termasuk wanita tudung, yg saya sebutkan di atas? Dasar PENJAJAH Barat-Zionis memangnya HIPOKRIT, PENIPU dan SAMSENG LAKNAT! Dan tidak juga dikecam oleh wanita-wanita Islam liberal kat M'sia ini!

MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Eh telur dia lagi besar dari najib la,bibir pink tu bacul.elok la sape nak jadi pm,meluat betul aku dengan situasi sekarang,ingat boleh la bergantung harap dgn umno,rupanya lagi bahlol dari pas sama pkr...ptuihhh

Anonymous said...

Aku sokong mana-mana pemimpin yang kuat Melayunya, kuat Islamnya bukan yang bacul dan penakut dengan kaum kafirin demi nak dapat undi jer. Tengok apa jadi sekarang bila pemimpin kita yang lembik dan penakut!!!

Anonymous said...

Aku sokong sesiapa saje yang nak ganti Najib jadi PM.

Anonymous said...

Najib must go..get out? itu batu besar ada duduk dalam dia punya kapla. sudah main belakang pd bangsanya dan bumiputera yg undi dia dlm pru13.