Saturday, August 31, 2013

Memang Sengaja Nak Tayang biaDAP...! Aksi Wakil Rakyat DAP Di Dataran Merdeka Pagi Tadi

Mereka datang pagi tadi hanya mahu berfoto-foto.....

Mereka datang pagi tadi sekadar mahu tayang muka, mahu tuinjukkan kunuuuuunnya mereka juga mahu menyambut Hari Kemerdekaan negara kita.

Menurut pengirim berita ini kepada Blog MIK, aksi aksi mereka dilihat hanya berposing depan orang ramai khalayak umum dan terus berlalu pulang sebelum keberangkatan pulang DYMM Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong.

Padahal secara rasmi mereka adalah wakil rakyat yang ada kerusi dalam Dewan Rakyat....

10 comments:

Dyll said...

Inilah wajah2 pemimpin yg dipilih oleh penyokong2 PR. Jasa tiada, lagak aje lebih.

Anonymous said...

Inilah wajah2 pemimpin yg dipilih oleh penyokong2 PR. Jasa tiada, lagak aje lebih...

Anonymous said...

Hehe...dh mmg bangsa bangsat...buat per nk d heboh lg....len kali kalau jmpa...bersemuka dan cakapkn bangsat je pd ntang tu....puihhh

Anonymous said...

YB SAKAI..PERANGAI MACAM SAKAI MALAUN NI MANA BOLEH JOIN SAMBUT MERDEKA SEBAB KOMUNIS... CELAKA HARAM JADAH!!!

Anonymous said...

Jaga2 YB sakai ni lah yang akan menjadi kerajaan suatu hari nanti jika melayu masih lagi bercakaran sesama sendiri

Anonymous said...

pls jgn ckp mcm budak x sekolah.. bukan soal melayu bercakaran, cina sendiri pun x bersatu dok bergaduh kerana politik, india pun sama, apatah lg melayu.. mana2 bangsa manusia pun tak kan bole bersatu dlm soal politik.. nak selamatkan melayu kita kena selamatkan malaysia dulu daripada penyangak penyamun yg dok rompak harta rakyat kayakan anak bini kroni.. kau sendiri pahamlah

Anonymous said...

anon 04 sept: kau lg bodo..mmg cina & india pun bercakaran tp bila soal bangsa, adat resam, sekolah2, bahasa, tulisan & agama..dia org bersatu. Melayu? tak boleh bezakan antara benda2 yg aku ditulis diatas!
bila politik je dicampurnye sekali. Malas nak ulas panjang2. secara ringkas antaranya:

1. isu kalimah Allah
2. isu murtad boleh utk org Islam
3. isu anak bukan islam boleh ditukar
4. isu jalur gemilang nak tukar
5. isu DEB
6. isu penghinaan terlampau terhadap Islam oleh penyokong2 DAP.
7. Isu gangsterism yg disokong oleh pembangkang.
8. Isu moral yg tersebar oleh pemimpin2 tertinggi pembangkang.
9. Isu hak2 bumiputra.
10.Isu perlembagaan article 151.
11.Isu penghinaan YDP Agong & sultan2 Melayu
12.Isu penghinaan anggota2 tentera & PDRM yg rata2nya dikalangan org melayu.
Byk lg sbnrnya. Kalau melayu berlainan politik tiada salahnya. itu hak masing2 TAPI bila tiba masanya ia berkenaan dgn agama Islam & bangsa melayu sepatutnya tiada kompromi & org 2 melayu kena bersatu & lupakan sengketa politik utk sementara. Kena tau bezakan. Ni yg kena ajarkan kat org2 melayu terutamanya dr parti pembangkang! Ada paham ke bro?

Anonymous said...

anon 4 sept..Mmg kita kene pertahan isu agama..tp kerajaan UMNO BN ada ada buat ke? sejak kebelakangan ini byk isu-isu rasis dan agama yg ditonjolkan media..Isu Rakyat macamana mana?Minyak, barang naik, cukai, tarif letrik,defit negara tinggi,kes bunuh wanita Mongolia selesai tanpa pembunuh dan motif nya..Semua ni pemimpin pejam kan mata sahaja..

Anonymous said...

Selama 56 tahun "merdeka"..Siapa yang memberikan lesen Casino dan kilang arak? Mainkan isu rasis..bukankah mereka sendiri yg memerdeka singapura dan menjual air dgn harga 0.03 sen bg 1000 gelen hingga ke tahun 2060? Pemimpin manakah yg membawa kes P.Batu Putih ke mahkamah ICJ..?Kalau Singapura dulu asalnya nye juga Tanah Melayu inikan Pulau kecil tu..Apa perlu ke mahkamah?Perang dan pertahankan kedaulautan jika Singapura sudah terlambat..itu saja.

Anonymous said...

Bekerjasama dgn kafir tiada masalahnya asalkan dijalan yg betul..Hanya kafir Harbi sahaja yang wajib diperangi..Kafir dzimmi yg membayar cukai dan patuh pada negara adalah haram dibunuh..Sedangkan Rasullullah s.a.w. pun mendapat pertolongan dr orang kafir untuk menunjuk arah jalan..mengapa tidak malaikat atau mukjizatnya? jadi mesej nya jelas utk umat Islam..kita boleh bekersama dgn org kafir.