Friday, August 9, 2013

RAYA SPESIALL...! Anwar Paksa Kak Wan Berlakon Drama Beraya Untuk Terus TIPU Rakyat.... JOM Saksikan

Terus klentong rakyat kunuuuuuuuuunnya Anwar pergi solat di masjid berjalan kaki!

Piiiiraaah peliwat sekoq nie wei... Kita semua tahu kemana sahaja Anwar nak bergerak dia akan sentiasa diiringi oleh bodygurad upahan, naik kereta mewah.

Begitulah cara Anwar nie kalau nak menipu!

Bila pulang kerumah, penuh dengan anak anak, menantu dan juga cucu yang menanti..... Keluarga Anwar semakin membesar.

Cer teka... kalau depan anak anak dan menantu Anwar akan buat apa..?

Sudah pastilah Anwar akan cuba menunjukkan perangai yang baik baik... Berlakon kena perfect beb! Tak boleh kantoi dengan watak sebenar.

Demikianlah usaha usaha Anwar mahu terus TIPU rakyat!

Kalau dengan penjilat penjilat tegar boleh Anwar tipu minda mereka, tetapi kalau dengan Blogger MIK, sekuat mana pun Anwar cuba berlakon, namun aku tak akan percaya sebab kau memang SYAITAN!

10 comments:

Anonymous said...

terbaiklah artikel ni...mik kau mmg hebat!!

Anonymous said...

montaj terbaek bro

Anonymous said...

terbaeeekkkk MIK...!

Anonymous said...

..once a munapig always a munapig.. hehe.. itu la aljuburi.. taqbir!..

Anonymous said...

dulu aljuburi mcm taik, skrng dia betul2 taik, ini bukan cobaaaan, ini betul2 punya.

Anonymous said...

Bapak pluralismemm macam tu kaki kepala bapak rasuah dan kakibapak penipu malaysia ..... biase le beb genral degree klas 3 student um kah..kah...kah..

Anonymous said...

Terbaik bro...gmbr lakonan Anwar yg pada aku tahap "gampang"...pergghhh tp tkper pencacai si tua kutuk muka najis nie ramai yg bole LIKE pictures nie...hahahaha...kalu mkn lemang smbl tgk gmbr nie confirm terkeluar balik lemang dn ketupat yg tahun lps punyer...ptuuuiiii la Nuar tua tk sedar diri...

Anonymous said...

Apa maksud dan tujuan Anwar publish gambar2 RIAK nya ini? Untuk membersihkan dirinya yg sedia kotor? Nk menunjuk2 ibadah? baik? org mcm nilah Nabi kata yg bakal jd ahli NERAKA!!

Anonymous said...

Marilah kita menjadi penulis yang beriman dan beramal soleh...WalLaahi. Begitu banyak yang mahu menghuru-harakan minda masyarakat & umat Islam sebagaimana bicara TIDAK bermoral orang ini. Kalau itu semua niat sialan dia, kita pohon Allah menghukum dia yang sengaja mahu menggunakan idea dan bahasa songsang, fitnah atau apa jua, yang kerjanya menabur fikrah menentang hukum-hukum / syariat tanpa malu dan tidak ‘aqliah. .

minyakpanas said...

PELAKUN TERBAIK SANDIWARA....SANDIWARA DALAM PEMBIKINAN....ANWAR CABAR ISTERI JAWATAN PRESIDEN PARTI KARTUN RAKYAT...
SIPNOSIS....ANWAR LIWAT SEMUA PEMIMPIN DAN PENYOKONG PARTI KARTUN RAKYAN..