Wednesday, August 7, 2013

TAKBIR Raya Untuk Semua...... JOM Takbir Raya Bersama Pimpinan Islam Bukan Islam DAP







4 comments:

Anonymous said...

سلامت هاري راي عيدالفطري، 
معاف ظاهير دان باطين.

Anonymous said...

Kena Tanya DSN la, bukan ker azeez tu rapat dengan bini DSN, selalu cium tangan, ramai dalam TH yang tak setuju mamak tu masuk TH, kat dalam lembaga pengarah TH kan dah ada lanun, pi tambah lanun sorang lagi hancus la TH tu...kempen kat orang Melayu keluarkan jer duit kat dalam TH tu, bila tak der duit lanun nak curi aper, g haji ikut indon ker, ikut Thailand ker atau ikut Singapore, servis depa lagi baik dr TH

Anonymous said...

wei Setan PAS, bg aku Azeez Rahim tu muli adr Nik Najis penyamun yg tipu dgn jubah serban. Berapa byk harta rakyat kelantan dia rompak bg anak menantu dan dirinya kenyang. Tanah milik negeri pun putar belit jd miliknya.

Usah sibuk pasal Azeez Rahim krn Tabung Memali milik balu2 penjuang PASpisPus pun lesap disamun kemas oleh group Mat Sabu.. alahai Lembu2 PAS.. suluh diri dlm sblm tuding org lain.

Hari Raya dh sudah cipta dosa, Apa bukti tuduh Azeez Rahim sedangkan bukti depan mata Ostad Jijan perosak duit negeri Kedah, rompak balak dgn rakus.. konon nk buat ladang rakyat? pakai dalil penipu mcm Nik Najis jugak..last2 tanah tu dpt pd kroni2 PAS dan anak menantu MB.

Lg bodoh perbodohkan rakyat Kedah kunun mahu buat Agro-tourism di atas hutan belantara Pedu, Sik dan Baling.. aku rasa LEMBU dan KERBAU pun tahu itu kerja penipu dn perompak PAS, tipu helah guna nama lain tp utk rompak hasil bumi negeri.. mana ada projek yg boleh tipu rakyat maka PAS akan bersungguh2 buat, rosak musnah mereka berambus dh tinggalkan pd krjn UMNO utk selesaikan..

Rejim PAS laknatullah!

Anonymous said...

yg hentam azeez dlm komen blog nie bukan org2 pas... TAPI org umno yg jelezz, mcm syed mehdar tu