Monday, August 12, 2013

Video Klip Anwar Beri Tazkirah Eidul Fitr Di Permatang Pauh Klentong Kata Dia Sepatutnya Jadi PM Sebab PRU 13 BN Hanya Dapat 47% Sokongan Rakyat








12 comments:

ahlee said...

Dah kalah lah dek undi 40 ribu dari Bangla?

Anonymous said...

..kote bengkok haramjadah sekoq ni kalau tak menipu bukan la aljuburi namanya.. Taqbir!.. once a munapig always a munapig..

Anonymous said...

Kamu tengoklah cemin betul betul sebelum mengata orang lain fitnah kamu. Orang dqlma cermin tu lah bapak segala penfitnah! lol

Anonymous said...

Anuaq Berahi dah ketandusan kehabisan modal asyik putar spin isu PRU yg dah sgt basi.

Anonymous said...

Duk masih berangan jadi pm lagi? Yg bercakap tu bangang dah yg mendengar dan percaya lagi bangang. Yg pasti siasat wajib dibuat kerana institusi kehakiman tercemar dengan pendedahan itu........... SPRM, PDRM serta AG apa tunggu pagi siasat la supaya dapat dibuktikan samada. Enar atau fitnah. Berapa orang sangat la bekas pekerja karpal singh tu...

Anonymous said...

Kesian si tua kutuk nie..ada hati nk jd PM...ptuuiii la ko aljuburi..

Anonymous said...

Kalah dah kalah lah pi mmtak lah luh...

Anonymous said...

Anu-war...jual sekor ayam di kampong pun tak laku. Cerita yang dah basi pun nak di jual nya. Sudah lah anu_war ...insaf lah. Jika sudah tertulis tidak ada bahagian kau untok menjadi PM...terima lah hakikat yang sebenar nya.

Anonymous said...

kat majlis raya pun boleh meroyan lagi

Anonymous said...

umor dah semakin tua, angan2 aljuburi altaik nak jadi pm tak juga kesampaian...anugerah tuhan konoooonnn...ish ish ish.

Anonymous said...

Org mai nak beraya bukan nak dengar ceramah politik!!!

Bakal PM negeri Sg Buloh...ambik kau!!

Anonymous said...

Mana kak zijah ada mai sekali koooo
Manusia dijangkiti penyakit gila babi,, cakap membabi buta,,,,

Hidup mewah jual koteeee kepada rakyat