Saturday, October 19, 2013

KESIAAAN....!! Saifuddin Abdullah KALAH Bertanding Timbalan Ketua Bahagian UMNO Temerloh

Mengikut perkhabaran dari UMNO Bahagian Temerloh, Dato' Saifuddin Abdullah tewas bertanding kerusi Timbalan Ketua Bahagian UMNO Temerloh. Beliau ditumpaskan oleh Azmi Mat Ludin.

Mula mula dulu kalah PRU 13 kepada calon PAS.... Sekarang tersungkur lagi! Tak lama lagi masuk PKR agaknya...? New Politics...

13 comments:

Din Sayor said...

bukan new politics... ini bullshit politics. Cakap pum pang pum pang tapi habok pon tarak. Choih!

usin said...

yezz! yezz! yezz! berita baik. bukan benci kpd beliau tetapi meluat. new politik yg tak laku. ambik je borang keahlian pkr. keahlian pkr terbuka 24/7/12/365...

Anonymous said...

Biasalah pemimpin umno, kalah pemilihan merajuk dan masuk pkr or pas dan burukkan umno.....tunggu je lah mcm2 berita lepas pemilihan bahagian2 nanti

Anonymous said...

Alhamdulillah, orang Temerloh cerdik2 belaka.. yang tak reti buat kerja tak payah undi.. jadi MP dulu takder apa pun dia buat utk Temerloh, cakap memang best, hasil kureng..

Orang Sungai said...

Minta dia cepat2 bertanding Ketua Cabang PKR Temerloh.

Anak Lenggong said...

Aku cuma boleh buat camni...KAH KAH KAH KAH...lepasni tentu dia secara terbuka mencium bontot Nuar Brahi..

Ia..ke orang Temerloh cerdik2 belaka.ooo sebab tu lah si Ketua Taliban PAS dapat kawasan tu...so sekarang apa yang si Lobai PAS tu buat untuk membangunkan serta memperbaiki taraf hidup rakyat di Temerloh..

Anonymous said...

beliau harus bertaubat bukannya UMNO yang diungkapkan pada PRU 13 yang lalu

Anonymous said...

pudin apa tangkal kau pakai...?sial memanjang!

Anonymous said...

ape ke bodohnya anak lenggong ni, dh ckp merapu, xtau hujung pangkal, main tuduh2 kt org. xtau cerita x payah la nk komen, x ckp mmng dh nmpk bodoh, bila berckp terserlah kebangangan dia.

aliyahamani said...

so sad umno has never changed and will never change. Orang Melayu masih di tokok lama. He was well respected for his far sighted opinion.

Non partisan and observer.

Anonymous said...

Bawa banyak2 bersabar. Jangan berburok sangka. Sekarang orang dah pilih ahli PAS sebagai ketua. Jadi tunggulah apa yang dia boleh buat. Kalau dia tak mampu nak bawa apa2 kemajuan maka penduduk Temerloh tanngung aje lah. sapa yang suruh pilih orang tu.

Anonymous said...

Shaifuddin Abdullah sanggup menukar pendirian hidup sebagai Islam utk memenangi hati Kafir hakiki. Ini tak ubah sebagai munafik yang tiada pendirian hidup dan cahaya dalam diri. Renungkan dan baca Surah Al'Baqarah ayat 6-15 ada menyatakan manusia sejenis Shaifuddin ini.

Anonymous said...

Shaifuddin Abdullah sanggup menukar pendirian hidup sebagai Islam utk memenangi hati Kafir hakiki. Ini tak ubah sebagai munafik yang tiada pendirian hidup dan cahaya dalam diri. Renungkan dan baca Surah Al'Baqarah ayat 6-15 ada menyatakan manusia sejenis Shaifuddin ini.