Sunday, October 20, 2013

Polis Toloongggg Siasat Kes Budak Melayu Ni Kena Pukul Sampai Pengsan...!!!


Post by Vyrec.

Post by Vyrec.

4 comments:

usin said...

binatang sungguh la;
1. kaki pukul 2 ekor
2. tukang rakam gambar
3. penonton yg dtg hanya tengok

mana hati perut binatang-binatang tu semua?

Anonymous said...

Mungkin jurukamera rakan pemukul.

Anonymous said...

Jangan lah jadi macam pahat dengan tukul. Sekali pantak, sekali masuk. Kalau tak di pantak, tak bergerak lah ia. Tak ada inisiatif, tak ada innovasi, tak ada kriativiti dan tak ada compitensi langsung. Semua nya kerana tak ada laporan.

Anonymous said...

memang sial dan bangsat betina-betina yang perangai macam BAPAK SYAITAN. yang dok merakam dan menonton tanpa buat apa-apa pun setan jugak. kalau aku dapat 2 ekor betina sundal ni, MAMPUS aku kerjakan. PDRM tolonglah siasat dan dakwa setan setan ni.