Tuesday, November 12, 2013

Habislah Tengku Adnan...! T Mohan MIC Sudah Berani Main Warning Pulak....

WOWW...!!

Memang WOW punya kes bila pimpinan MIC dah pandai main ugut ugut pimpinan UMNO. Mereka kata kalau kita sentuh kuil mereka kita akan hilang kerajaan.... padahal undi kaum bukan melayu sebenarnya punca UMNO-BN hampir hilang kuasa!

Anda saksikanlah video klip dibawah ini, bukan main sesedap mulot kumpulan 'wakaliang' ini membalun pimpinan UMNO....



8 comments:

antihipokrit said...

Mcm gampang keling ni. kaduk naik junjung. Kalau kuil haram dah bersepah nak biarkan aja ke? Woii Pariah, surau dgn masjid pun kena ikut prosedur kalau nak bina. kalau tak kena roboh jugak.

Anonymous said...

Pi mampoih! !!!

Anonymous said...

Cubalah ......wahai T Mohan ......kau akan tahu langit itu tingi atau rendah

Suman said...

Belagak betul bangsa pariah ni.

Anonymous said...

Dey tambi....cit podah,u can go back to india la.

Anonymous said...

kena berani lahhh.nanti boeh jadu presiden...boleh jadi mantri....heh heh heh....lain2 belakang kira

Anonymous said...

akibat melayu lemah..kena bersatu.zaman tun mahathir mana berani

usin said...

ada berapa kerusi mic? t mohan kerusi mana? dan kamalanathan yg campur urusan ibadah korban tu menang dgn undi siapa? banyak cakap pulak. kalau berani, desak la mic isytihar keluar dari bn.... oh ya, ni wayang utk pemilihan pemuda mic. lupa la pulak.... wayang tamil sudah bermula....