Wednesday, November 27, 2013

JOM Gelak Ramai Ramai PKR Sabah Dah Hilang.... Ini Video Klip Bikin Wan Azizah Panaaas! Sebarkaaan



8 comments:

Anonymous said...

Akibat angkuh dan riak..kan dah kena bayar cash atas dosa kamu

Anonymous said...

tanya sama nuar kenapa pkr goyang,nanti jawab dun pkr kami dah keluarrrrrrrr..........

Anonymous said...

Besarnya angan-angan.

Anonymous said...

tanya sama nuar kenapa PKR goyang.nanti jawab Dun PKR Sabah, kami dah keluarrrrrrr.....

Anonymous said...

tanya sama nuar kenapa PKR goyang.nanti jawab Dun PKR Sabah, kami dah keluarrrrrrr.....

Anonymous said...

Tanya sama Nuar apapasal batang goyang, Nanti jawab Nuar aku bantai belakang
Ha...ha...ha...ha...ha

DON MELAYU said...

tanya sama anwar apa sebab diam,nanti jawab anwar sabah hnya bayang2,,,,,,,makin ramai org sedar yg anwar ni sebenarnya pembohong....

Anonymous said...

jaga2..jgn syok sgt. ini pkr pandai main wayang...mcm wayang sex tu...dah balun sdp2 tak mengaku lak..pakar dah sahkan wayang tu..