Monday, November 18, 2013

Kurang Ajar..! CINABENG Ahli DAP Belasah Dan Ludah Penguatkuasa Melayu.... Kalau DAP Berjaya Rampas Putrajaya, Apa Nasib Melayu?

Memang spesis mata sepet pemakan babi jenis lahanat...!

Punyalah biaDAP dan tersangat sangat kurang ajarnya mereka..... Lihatlah kelakuan samseng menggila mereka yang berani menyerang pengguatkusa penguatkusa berbangsa melayu. Saksikan pada video dibawah ini;


9 comments:

Anonymous said...

babi cina... ya mmg aku racist..

tun,buat lah sesuatu...

Anonymous said...

Orang melayu nak tgk saja ke...nak biarkan saja ke mereka ni bermaharaja lela? Mungkin sbb ini penguatkuasa hanya berani dengan peniaga melayu ...peniaga melayu tak melawan....

anti kominis dan DAPpigs said...

Anon 18 Nov....Awat nak suroh Tun buat sesuatu??? Kita sepatut nya yang buat sesuatu. Kalau jumpa lagi cinabeng kurang ajar tu atau buat perangai tu depan mata kita lagi, kita sepatutnya pi ramai2 dan sepak kepala juboq babi haram jadah tu. Ini bumi melayu bukan bumi bapak kepala babi cinabeng kominis tu...kharrk ptuihhh.

Anonymous said...

Itu laaa kalau kerja lembab selalu jadi macam ni,biasanya perkara ni berlaku kerana selama ini,tiada penguatkuasaan semuanya di pejamkan mata kerana sesuatu,bila tak ada yg sesuatu tu,mula nak bertindak.Api masa kecil jadi kawan,bila besar jadi lawan.Dari dulu sampai sekarang mejoritinya Melayu yg berkerjaa menguatkuasakan undang-undang,kalau tanggung jawab di laksankan dengan baik,negaraa akan lebih teratur,sekarang banyak yg tak kena salah siapa,kalau bukan diri sendiri.

Anonymous said...

Dasar anak babiiiiii!!!!!!!

Anonymous said...

kerja kerajaan..kena sabar,sabar,sabar.....walau pun dimaki hamun...kenapa tak guna undang-undang 'menghalang Penjawat Awam melaksanakan tugas'. Kawan aku pernah pi lawat Europe. Dekat airport sana dia ada lah sikit pertikai dengan imegresen.Kejap saja polis airport mai dan bagi amaran kat member aku. Pelancung tak pelancung...janji kena sopan.tak puas hati kena komplain ikut saluran...

Anonymous said...

tangkap je kerana menghalang penjawat awam bertugas.,...tp salute diorang kerana masih ada budibicara

Anonymous said...

haha...apedehal? penguatkuasa pon undi DAP...apsal nak mintak tolong ngan Tun plak??

Anonymous said...

haha...apedehal? penguatkuasa pon undi DAP...apsal nak mintak tolong ngan Tun plak??