Sunday, November 10, 2013

Mari Kita Lihat Bukti Bukti Pimpinan PAS Semua Penipu BESAARR...! Pendedahan Yang Anda WAJIB Tahu

Masyallah...!  Masyallah...!!  Masyallah......!!!

Parti islam yang berjuang di jalan Allah dan dibarisi oleh golongan ulama, ustaz, tok guru dan orang-orang beriman pun menipu juga ke ? Kalau tidak menipu atau ada percubaan untuk menipu tak mungkin perkara itu akan dilaksanakan. 

Ambik kau ! Selama ini menuduh SPR dan BN menipu dalam pilihanraya dan sebagainya. Hari ini kau telan baliklah kahak hijau kau dulu...kau ludahlah balik atas muka kau sendiri.

Malu beb....maluuuuuuuu....!  Parti orang-orang beriman pun sampai kena buat peraturan seperti itu. Mana hilang semua iman yang dilaung-laungkan selama ini ?
PAS akan menggunakankaedah khas iaitu menebuk setiap tag perwakilan yang telah mengundi pada pemilihan Jawatankuasa Kerja PAS pada 22 November nanti bagi mengelak pengundian berulang....

Ahli ahli sebuah parti yang memperjuangkan islam berpotensi untuk melakukan dosa dosa menipu...? Menipu salah satu sifat MUNAFIK....!

Baca lagi, di SINI

11 comments:

Anonymous said...

MENIPU BAGI PAS WAJIB KAH ?
BAGI UMNO IANYA TETAP HARAM..

Otak geliga said...

aku CADANGkan jgn TEBUK di TAG, tapi tebuk di HIDUNG.....lebih afdhal krn sifat2nya mmg JELAS lagi NYATA menjadi belaan biaDAPigs....:)

Anonymous said...

Tapi aku tengok semua di atas itu binatang2 UMNO yg bertopengkan PAS

Anonymous said...

ingat ahli parti syurga tak menipu...rupa2nya 2x5.....hampeh

Anonymous said...

laa.. ingat gila tahap gaban baja hitam punya isu.. pasai penebuk saja nak jadi hot kee.. dah tak ada idea bernas macai umno nak post kee.... hahaa..haaa.. x 30 ..

Anonymous said...

Menipu dan pas mana dapat dipisahkan...
Parti islam yg tak pejuangkan islam..bukankah menipu namanya...
Lagi parah sanggop pejuangkan lgbt lahanat pulak tu...

Anonymous said...

PAS adalah:-

Parti Ajaran Songsang,

Pecacai Aljuburi Sejati,

Putau Alam Seleweng,

Pembelit Agama Selalu,

Pembela Angkatan Syiah.

Itulah dia PAS...!!

Anonymous said...

Tu dia, orang yang ikut Al Quran dan Sunnah dengan mudah kata orang lain binatang.... sunnah yg mana satu tu?

Anonymous said...

anon no. 3
Sanggup menggelar manusia sebagai binatang kita seharusnya pakai otak bukan pakai hati baliklah kepada akidah islam apa lagi kita baru aja menyambut maal hijrah berhijrah dari jari yang suka suka tunjuk kat org lain tunjuk kat diri kita bagitumjga anggota yg lain terutama mulut.

Anonymous said...

Weii.. bodo..!! pe kne mengena dgn umno..???

Anonymous said...

Warna HITAM ni KEGEMARAN pengikut syiah !!!