Wednesday, November 13, 2013

Rupa Rupanya Kuil Sri Muneswarar Kaliyaman Ada Simpan Arak....? PUNDEX Lah T Mohan MIC Nak Main Ugut Ugut Pulak

PUNDEX la Ketua Pemuda MIC sekor nie nak main ugut ugut.....

Mana dia nak letak muka sekarang apabila telah terbukti ada aktiviti tak sihat berlaku di Kuil Sri Muneswarar Kaliyaman. Ada pesta minum arak sampai mabuk keling...??

Kunuuunnya hero tamil wakaliang sekor yang menjadi Ketua Pemuda MIC ini nak ugut, tapi kita saksikan video klip dibawah ini.



7 comments:

Anonymous said...

MIC U can get out from BN. U are nothing. Don't act like a tamil hero!

Anonymous said...

Roboh je apa nak bincang2 lagi....

Anonymous said...

Betul bro . . . pundex la dia orang. Macam mabok todi.

Anonymous said...

org bododh dan xdan akal ja sokong umNGOK nie...benda salah nak dibetulkan...bodoh kan...

Anonymous said...

Kalau MIC tak join pun, sokongan Melayu pada UMNO akan bertambah sebab kerusi MIC yang ada kat Parlimen itu hanyalah kerana ihsan pengundi Melayu dan UMNO. Malangnya paria sekor ni buat-buat lupa pulak.

Anonymous said...

Patutla Paria ni dikedudukan paling rendah dan hina dalam sistem kasta Hindu. Kat mana-mana juga depa ni pergi sure hingar bingar tapi kosong. Senang kata... IQ zero. Pandai tak boleh di ikut, bodoh tak boleh diajar. Pernah masa aku belajar 30 tahun lalu di sebuah sekolah menengah. geng paria ni english macam air lebih-lebih lagi bila berbual sesama kaum depan orang lain. Tapi bila SPM result kuar, hampeh. Boleh cakap tapi tak boleh jawab soalan mudah.

Anonymous said...

Ini lah akibatnya jika melayu banyak sangat bertolak ansur. Ada diantara kuil hindu didirikan ditempat yang tidak ada orang india. Hanya kerana ada sebatang pokok maka didirikan kuil. Itu semua dihalalkan oleh kerajaan BN yang ditunjangi oleh UMNO. Ketika itu masyarakat india kebanyakan terdiri dari mereka yang berkerja diestet atau pun sebagai buruh kasar. Kini bila bilangan cerdik pandai dari keterunan india dah ramai, maka mula le mereka nak tunjuk belang. Segala yang melayu berikan kepada mereka tidak dihargai langsung. Mereka mula memimta yang bukan2. Mereka tidak sedarkan diri yang populerasi mereka hanya lebih kurang 12% dari jumlah penduduk Malaysia. Jika difikirkan tiada 1 pun kerusi Parlimen atau DUN yang ada tidak mempunyai majoriti oleh kaum india. Atas semangat setiakawan orang melayu maka mereka diberi peluang untuk bertanding dalam pilihanraya. Semua itu adalah sifat murah hati orang melayu kepada kaum india. Kini dengan hanya memenangi tidak seberapa kerusi parlimen atau DUN mereka masih lagi hendak menuntut bermacam macam dari kerajaan. Rasanya sudah sampai masanya orang melayu khususnya UMNO menjauhi dari berkerjasama dengan orang india. Jika sudah tidak tahu untuk bershukur dan berterima kasih maka UMNO dan kerajaan yang dipimpin oleh melayu mengambil 1 ketetapan untuk memutuskan hubungan yang terjalin antar melayu cina dan india. Telah tiba masanya untuk melayu bersatu antar UMNO dan PAS. Pedulikan tentang hubungan bangsa. Jika mereka tidak suka untuk menetap diMalaysia maka mereka boleh memilih untuk berhijrah keluar. UMNO teruskan perjuangan untuk melayu manakala PAS menegakan islam.