Monday, November 18, 2013

Zuraidah Mak Lampir Menitiskan Airmata Lihat Azeez Kerja Kuat Bantu Mangsa Taufan Haiyan Filipina... Mahfuz Bean Omar Akui Tak Ada Pimpinan PAS Berhati Mulia Macam Azeez

Lebih banyak foto foto mengerikan di SINI

5 comments:

Anonymous said...

Walauapa yang dikatakan oleh orang ramai tentang perilaku seorang mamak Baling ini, aku tidak peduli. Yang aku tahu si mamak Baling ini seorang insan yang hati mulia. Tak semudah untuk seorang yang berwang dan pengaruh sangup lakukan apa yang dilakukan oleh Azeez ini. Aku betul2 hormat pada dia. Cerita dahulu usah kita bangkit lagi. Kita seharusnya melihat apa yang dapat dia lakukan dimasa depan. Manusia akan berubah bilamana sampai waktunya. Jika dulu jahat dia akan berubah menjadi baik. Itu lah manusia yang bernama Azeez. Yang dilakukan dahulu memberi pengajaran untuk dia membaiki diri dan membuat amal jariah kepada hamba ALLAH

Anonymous said...

salute pak Azeez....

Anonymous said...

yang pasti dia menang lawan pengaruh pas di baling..org lain yang kutuk dia tu nak ke tempat bencana tu pun fikir berkali kali....wakil pembangkang ada turun ke sana ker???

Anonymous said...

Jika dia ikhlas dan jujur, maka Allah SWT akan membalasnya. Sesungguhnya hanya Allah sahaja yang maha mengetahui lagi maha berkuasa. Mungkin bala taufan itu diturunkan untuk menilai hati dan budi manusia yang lebih bernasib baik atau lebih beruntung samada mahu membantu sesama manusia atau perlekeh budi dan jasa orang lain.

Anonymous said...

Ada info mengaitkan hayan ini dengan tindakan filipina merobohkan masjid..ada sape boleh korek dalam sikit..mohon pencerahan..Dato Aziz rasanya tak perlu sangat turun sampai ke tahap tu..dia lebih perlu dalam kerja-kerja pengurusan dan perancangan. Banyak tugas penting di KL perlu diatur..kerja2 mengangkat tu bagi la pegawai2 kanan beliau buat..lagi pun kalau jadi ape2 pada dia kan ke susah negara dan organisasi yang dia tadbir..