Monday, December 30, 2013

GEMPAAR...! Makin Kurang Ajar Laa CINABENG.... Staff Beragama Islam Hong Leong Bank Tak Dibenarkan Solat


3 comments:

Anonymous said...

Tengok, tengok. Ni lah bila cina duk pegang ekonomi, ape meka buat. Meka saja2 nak persendakan Islam semata-mata nak buat rakyat marahkan kerajaan. Ni lah taktik cinabeng untuk nak menjatuhkan kerajaan. Harap kerajaan perihatin dan gunakan kuasa yang ada.

Anonymous said...

najib dah pekak, bisu dan buta. dia telah di mandrem oleh PEMANDU

Anonymous said...

jangan bagi muka kat cina. indon dah buat berpuluh tahun dulu. mana cina indo nak naik tocang. halau je cinabeng ni dari malaysia atau import ramai-ramai indon, palestin masuk malaysia lepas tu tukar jadi negara islam