Monday, December 23, 2013

Petang Semalam Protes Pembangkang Di SOGO - Ustajah Abby Abadi Malu Malu Terpaksa Tutup Muka Ketuai Flash Mob Protes Kenaikan Harga Barang

Inilah kepakaran dan kebijaksanaan juak juak Pembangkang yang akan menggunakan dan mengkudakan kanak kanak sekolah dibawah umur untuk melemahkan semangat pihak berkuasa untuk bertindak menyuraikan protes ajuran mereka.....

16 comments:

Anonymous said...

Fitnah dunia, pakai purdah, jantan keliling. Islam ke tu ? Cari redha Allah swt ke tu ?

Anonymous said...

Kata bodoh kang marah. Pergi demo depan pejabat kerajaan PR yang menaikkan harga cukai.

Anonymous said...

punya la ramai...
dasyat sungguh pembangkang ni sampai sesak kawasan tu..uztazah ekspress tu nak nama ja..nak berlakon dah tak laku....kesian dia...

Anonymous said...

punya la ramai...
dasyat sungguh pembangkang ni sampai sesak kawasan tu..uztazah ekspress tu nak nama ja..nak berlakon dah tak laku....kesian dia...

Anonymous said...

punya la ramai...
dasyat sungguh pembangkang ni sampai sesak kawasan tu..uztazah ekspress tu nak nama ja..nak berlakon dah tak laku....kesian dia...

Anonymous said...

Fitnah dunia, pakai purdah, jantan keliling. Islam ke tu ? Cari redha Allah swt ke tu ?

Monday, 23 December, 2013

-----------------------------------

Klu pada puak2 kera ni semua halal broo..hahahaha..juak2 bangang akai kurang nak kater aper lagi bro...orang sibuk gi shopping x dak sapa nak layan pun...syok sendiri jer puak2 kera tu.... Laki Si Ostazah Abby tu pun muke rileks jer bini kene impit dgn laki lain..haha...puiiii...

Anonymous said...

Kenapa tutup muka..malu la tu,ramai tu je pengikut mencari redha Allah..hahahahaha baik pegi demo dpn kandang monyet zoo negara.

Anonymous said...

Kenapa tutup muka..ramai tu je pengikut mencari redha Allah..baik kau buat demo depan sangkar monyet zoo negara..ada juga nyet tepuk ......hahahaha

Anonymous said...

Malu la tu tutup muka...ramainya pengikut mencari redha Allah..baik kau demo depan sangkar monyet zoo negara ada gak nyet nyet tu tepuk...hahahah

Anonymous said...

Malu la tu tutup muka...ramainya pengikut mencari redha Allah..baik kau demo depan sangkar monyet zoo negara ada gak nyet nyet tu tepuk...hahahah

Anonymous said...

ninja sesat!!!

Anonymous said...

Dapat gaji. Kalau tak buat tak masukkk. Berlakon drama takde producer nak ambil.

Memang tak pandai langsung. Ini ahli pas.

Dok bijak langsung. Memalukan islam. Pas celikkan mata mu tu dan lihat bagaiman kamu diperalatkan. Mana perjuangan mu untuk islam.

MANA. Mursyidul2 PAS. JANGAN BUTA DAN BISU.

Anonymous said...

bodo si abby ni kalau togel dan pakai seluaar ketat mcm putri umno kan bagus,

Anonymous said...

Semalam ade le 40 lembu pkr dan pas syiah di sogo....kalau lembu ni buat demo di depan pejabat mentri beso selangor lagi cun.,..pasti bilangan orang ramai meningkat....malu nak tunjuk muka .... ahaks...

Anonymous said...

Semalam ade le 40 lembu pkr dan pas syiah di sogo....kalau lembu ni buat demo di depan pejabat mentri beso selangor lagi cun.,..pasti bilangan orang ramai meningkat....malu nak tunjuk muka .... ahaks...

Anonymous said...

Kerajaan Selangor naik cukai perniagaan dari 180 hingga 400 peratus tak nak bantah ke. Minggung.