Friday, December 6, 2013

Semalam Sudah Berlalu.... Hanya Ada SATU Suara Sahaja Yang Berani Belasah Isu Pengkhianatan Pengundi CINABENG

Semalam adalah hari pertama Persidangan Agung UMNO tahun 2013.

Sepak mula dengan ucapan dan amanat dari YAB Presiden sehinggalah ke petang semalam berakhirnya perbahasan dari para perwakilan UMNO yang mewarnai Dewan Merdeka PWTC.

Kita sedia maklum bahawa yang bersidang adalah sebuah parti melayu yang kekal berkuasa mentadbir kerajaan negara ini dengan sokongan kuat undi melayu! Undi bukan melayu sungguh lemah..., lebih tepat lagi kalau diungkapkan, kaum cina tak mau undi calon UMNO...

TETAPI tak ada suara lantang yang bersahut-sahutan membalun kisah pengkhianatan pengundi pengundi CINABENG yang berniat jahat mahu menggulingkan kerajaan yang diketuai oleh pimpinan UMNO.

Inilah pentas terbaik untuk pimpinan atau wakil wakil parti melayu meluahkan rasa marah dan kecewa kita terhadap pengkhianatan pengundi pengundi CINABENG. Parti ini melayu yang punya..., persidangan ini membicarakan hal nasib melayu, peduli apa dengan CINABENG!

Cuma ada satu sahaja perwakilan yang berani menghentam CINABENG sewaktu perbahasan semalam. Perwakilan dari Pulau Pinang, Datuk Musa Sheikh Fadzir yang berani menyebut kita tak perlu takut untuk akui diri kita rasis sebab kita mahu memperjuangkan untung nasib melayu....!

Inilah yang kita mahukan...!

Tahniah dan syabas diucapkan buat Datuk Musa yang mempamerkan sikap berani lantang menghentam spesis mata sepet yang berniat jahat mahu gulingkan kerajaan UMNO pada 5 Mei 2013.

Harapan Blogger MIK semoga pagi ini sehinggalah selesai sesi perbahasan, akan muncul lebih ramai lagi pembahas yang ada telor untuk menghentam lahantullah CINABENG!

Kupasan lebih lanjut ada di SINI

7 comments:

Anonymous said...

dah agak dah...pemimpin Umno sekarang bukan macam pemimpin Umno terdahulu... Takde yg berani mcm Tun Mahathir... yg ada skrg ni semuanya lembik...masuk Umno sbb nak jawatan dan projek...

Dari presiden smpi Ajk...semuanya takut kat cinabeng...

Jek said...

Pelik dan ajaib.
Telur PEMUDA UMNO kecut gila.
Tak berani sentuh kebiadapan CINABENG.
Mungkin sebab Regina Lee Ada di situ, maka jadi malu.
Itu kuasa ajaib yang ada pada Regina !

Anonymous said...

ketua pemuda umno adalah regina lee..
liberal abis.. ketua pemuda umno da takde.. yg ade ketua pemuda bn... dulu2 lg dia da bg tau.. tp pemuda pilih n sokong dia lg.. or ada kesilapan teknikal juga masa pemilihan aritu.. mcm pemilihan yg lalu..

Anonymous said...

Tak ada guna pun buat bising pasal cina .......ini kan perhimpunan parti Melayu kena faham tu.....jangan jadi bodoh mempertikaikan hal orang cina tak undi UMNO atau Kerajaan .....
Orang orang Melayu sepatutnya memikirkan hal merika sendiri saja ....lupakan cina dan india ni .....biar diaorang mampos ....tak ada wakil dalam kerajaan lagi bagus.....
kalau macam ini berterusan saya berani katakan orang cina akan merasa susah yang dibuat oleh merika sendiri .....so biarkan ..dan jangan bincangkan walau sedikitpun

Anonymous said...

biar cina rasa pelik kali ni

Anonymous said...

Teloq pemuda UMNO dah di jilat olih regina lee sbb tu suara yg keluar semuanya syok sendiri termasuk dari ketua pemuda sekali.

Anonymous said...

Erkkkkkk...kita kan kaaa golongan yang suka kena maki. Tapi tak berani maki balik sebab ala sebab nak ambik hati... Sampai puak Ahchongkuat berani kata Lu see yaaa..