Thursday, December 26, 2013

TERBAAEEKK Dari PAS Kota Raja...! Saksikan Video Klip Mayat Wanita Hindu Ditutup Dengan Bendera PAS Parti Islam

Dah semakin pelik perangai pimpinan parti sesat PAS...!

Mayat seorang wanita bergama hindu kununnya diberikan penghormatan oleh parti sesat, dengan bangganya menutup mayat tersebut dengan bendera PAS dan seterusnya diarak beramai-ramai. Saksikan viedo klip dibawah ini;


9 comments:

Anonymous said...

Bala akan tiba di Kota Raja.

Anonymous said...

Proven that Pashit for all!!!!

Anonymous said...

Jangan kata Kalimah Allah pun nak di gadai, bendera parti sendiri pun dah di gadai nya pula.

Anonymous said...

walaupun aku bukan oeang pas, aku rasa malu dah hilang sabar melihat bendera parti islam di gunakan di tempat yang salah, apa kah orang pas masih tak sedar betapa murahnya nilai dan maruah lambing parti islam tu,..pas memang sesat

Anonymous said...

lepas ni jangan pulak bendera pas buat selimut patung hindu dah le..
pas por oll maa.. aiyaaa..

salim hasan said...

TAK MENGAPA!!! KAN KE PAS FOR ALL LA NI.KORANG PUN SATU LER!!

Anonymous said...



jangan salah sangka,sebenarnya kaum hindu dah menunjukan pas dah berkubor oleh orang hindu,ahli pas jangan perasan sangat.kah kah kah

Anonymous said...

Orang pas bangga ohhh

Anonymous said...

..lantaq pi la.. bendera pas kain burok je.. kalau depa nak tanam bangkai hindu tu dgn serban moosidol ka atau serban hadi boroi pun bukan jadi kudis pun.. hehe.. tak menambah & tak mengurangkan pun.. taqbir!..