Wednesday, December 25, 2013

Untuk Tahun 2013 Video Klip Ini Paling TERBAEEKK....! Serius Bro... Sebarkan!!

Video klip durasi 15;32;00 minit ini sangat menarik...!

Inilah bukti bukti nyata, cukup jelas dan bukti bukti sahih membongkar kelakuan durjana tahap paling MUNAFIK seorang makhluk yang mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia. Kalau bab nak buat kerja berbohong Anwar memang boleh lakukan dengan selamba tahap wali....





8 comments:

Anonymous said...

Pemimpin munafik utk pengundi munafik..

Anonymous said...

this person is a trouble maker to the country, what is he trying to proof to the world, the world has realised that this man is a liar, and crazy, his only objective is to be the prime minister,.. does he know that he is behaving like animal, low moral, low value politician..

Anonymous said...

Orang jual ubat urut macam tu lah.

Anonymous said...

Senarai penerbangan sahaja ka yang dapat. Senarai penumpang tak kan tak dapat sama.

Kalau dah ada talibarut baqi maklumat kenapa tak dedahkan sekali nama-nama penumpang.

Kenapa 40000-45000 nama boleh jam jari kot.

Skrip lapok Anwar oiii...

usin said...

tempat dia diakhirat nanti telah dibooking siap2. belah mana tu, rasanya dia dah boleh jawab.

Anonymous said...

Aku sokong dengan pakcik usin,dah terlalu banyak perbuatan yg kita nampak memunafikkan dirinye. Semua org salah hanya dia je betol walaupun ada bukti video tengah dok kongkek china doll. Tuhan tu maha adil,orang yg munafik begini tidak akan dapat mencapai cita2 jahat utk jadi PM di Malaysia. Kalau umur panjang kita tengoklah mcm mana kisahnye nnt bila jasad dan roh akan di pisahkan. Semua dia boleh bohong tetapi ingatlah.....pembalasan tidak semestinye di akhirat...

Anonymous said...

Video ni tak lengkap....Patut masukkan sekali video bila di tidak mengaku bahawa dia ada menyebut pasal bangal tersebut.... Boleh tenguk wajah dia betul2 bila menipu....

Anonymous said...

kesian kat aljuburi...