Sunday, January 26, 2014

Dah Bermula...? Kerja Gila Siapa Mahu Provokasi Bakar Kemarahan Melayu Umat Islam...?

Terdapat laporan bahawa penggantungan poster2 provokasi berhubung Kalimah Allah di Gereja2 di kawasan pulau spt berikut :

- Gereja Assumptions Conception, Lebuh Farquhar
- Gereja St John Britto, Sg Pinang.
- Gereja Immaculate Conception, Lorong Maktab, Pulau Tikus.
-Victory Lutheran Church, Lorong Delima 7, Island Glade, Gelugor.

12 comments:

Anonymous said...

Tak sabar nak dengar kerajaan akan memaafkan mereka dan menyalahkan pejuang Islam yang mempertahankan Agama Islam... Lagi satu Parti Anjing Suruhan sudah sampai masenya untuk bermufarakah dari PR...

Anonymous said...

Kejadian mcm ni akan berterusan dan akan jadi perkara biasa kelak, bila kita ade kerajaan lembik mcm skrg ni.
FULL STOP.

Anonymous said...

Sure. Allah is Great. Asy hadu alla ila Haillallah Wa asy hadu anna MuhammadarRasullah....

Anonymous said...

Sure. Allah is Great. Asy hadu alla ila Haillallah Wa asy hadu anna MuhammadarRasullah....

Anonymous said...

MEMANG GILA.
DAH DUDUK AMAN DAMAI NAK CARI SUSAHH.
THEY ARE NOT PEACE LOVING PEOPLE, MUNGKIN KETURUNAN MAKAN DARAH.
WHY WANT TO PROVOKE THE MUSLIMS ?
And who is the bloody idiot who first raised this issue.
The GOMEN must take PRE EMPTIVE and preventive actions.
The idiots must be PU IN JAIL.

Anonymous said...

apa komen si sial mujahit dan kalit samat pasal poster ini...tok guru dah buat u turn...bila mujahit syiah ini nak buat kenyataan...sila komen mujahit pakar telor'ansi agama konon.....

Anonymous said...

Tuhan bapa,tuhan anak dan roh kudus triniti sudah tarak power untuk selamatkan orang kristian.....satu agama yang penuh dengan sandiwara,tipu muslihat dan pembohongan....tuhannya macam pasembur boleh bercampur-cmpur...bodohnya mereka ini.

Anonymous said...

Agama kristian macam pasembur,tuhan kristian macam pasembur.

Anonymous said...

Ini mesti kerja mamak padukang ni..saja nak lagakan melayu dgn kristian..xkan xtau perangai mamak yg suka timbulkan kekacauan.harap melayu jgn terpengaruh dgn provakasi mamak penang yg mmg celaka..bila timbul kekecohan..puak2 mamak ini akan jual tanah di pulau pinang pd cina..inilah sikap mamak celaka..

Anonymous said...

Nak dengar komen dari Dr Danial yang telah dilantik sebagai 'somebody' dalam kerajaan Pulau Pinag oleh kerajaan DAP.

Anonymous said...

provakasi mamak penang yg mmg celaka..bila timbul kekecohan..puak2 mamak ini akan jual tanah di pulau pinang pd cina..inilah sikap mamak celaka..

Reply

AnonymousJanuary 27, 2014 at 8:02 AM

Macham ni la...kita tengok dulu...Kristian menghina Allah dengan Banner Isa anak Allah..terang terangan. ..

Gambar baru mula....

Kalau tak boleh juga, buat macham ini : 

1. Say NO to 13 May..banyak damages, kesian kat budak-budak, wanita dan orang tua dari kalangan Melayu, china dan India..

2. Dishorkan, Gereja Malaysia menyediakan. 1000 orang yang sanggup MATI...Di pihak Muslim pula, sediakan 1000 orang yang sedia MATI..

3 Aturkan Pertempuran di satu kawasan Lapang.

4. Tiup wisel dan mula berperang...

5. Habis perang tengok siapa yang banyak hidup....kumpulan terbanyak hidup tanda orang yang benar...

6. Senjata hanya pedang standard size..

7. Substantial damages like 13 May will be avoided..

8. This make good SENSE...

Anybody Interested to pursue this fair duel? Can Faggots on the other side Dare ?

......abu ahmad and the Keeper of Eastern Gate...

Anonymous said...

Bodoh Dan bangang , sesiapa yang letak banner kat gereja tu.

Tak periksa dulu, mazhab Keristian mana yang juga tidak sokong penggunaan kalimah Allah ke?