Sunday, February 2, 2014

Ahlol Ahlol Tolol MKPN Beragama Islam MAKAN Gaji Buta Duduk Diam Bila Kit Siang Hina Islam...!!

Ada mata pandang
Ada telinga dengar
Ada mulut diam
Ada tangan garu
Ada kaki goyang.

Ada otak pandai
Ada akal pakai
Ada bijak gadai
Ada mata pejam
Ada mulut kunyah.

Buatlah....., buatlah tak tahu....!!
Tepuklah, tepuklah tanganmu...!!

Rela jadi tunggul rela patung
Tunggu di lelong
Suruh angguk, angguk
Suruh geleng, geleng.

12 comments:

Anonymous said...

Hooi...

Marina, Wardina, Saifudin, Mujahid...

Awak semua bangkai busuk....

Cina lim kongkek siang tu hina Islam .

APA AWAK BUAT ? Awak semua celaka, patut di timpa BALA ALLAH.....

Anonymous said...

Mereka semua bkn nk pertahankn islam. Setiap penghinaan terhdp Islam dan Quran dipandang sepi. Tpi bila ade penghinaan terhdp kristian.....dibela sepenuhnya. Apa nk jadi ni.

Anonymous said...

ANTARA YANG PALING BODOH DALAM MKPN IALAH WARDINA DAN MARINA MAHAZIR.

Anonymous said...

Pihak lahanat nie dah mula balik nak provoke umat islam. Esok lusa dia orang akan pertikaikan surah Al-Ikhlas kerana menghina uthan kristian, ia itu seperti di Indonesia. Persoalan nya, apa kah langkah TEGAS kerajaan untuk hentikankan momokan dan provokasi dari puak ini? Pemimpin=pemimpin PAS apa pulak tindakan?

Anonymous said...

Lim babi bangsat cina kiat siang.Islam tetap di tempat mulia walauapa pun kau cakap,yang hina adalah kau dan babi-babi yang bersama kau.diri sendiri dubur tak cebok...

Anonymous said...

lim babi bangsat kit siang nak persoalkan Al quran...diri sendiri busuk makan babi,dubur tak cebok.

Anonymous said...

Tindakan dari pemimpin pas?...butakan mata dan pekakkan telinga....mungkin mereka akan meyalahkan jakim kerana buat khutbah begitu....biasalah tu kan

Anonymous said...

Salam Bro,aku rasa mereka taklah bongok sangat.Tapi yang paling bongok ialah PM kita sebab dia yang pilih lahabau-lahabau tu.

Anonymous said...

cakap kritik kerajaan je pandai. bela apa yg sepatutnya dibela...haram. cam bangkai seko seko...letak jawatan je la. jadah apa makan gaji buta. ds najib, singkirkan je ahli2 mpkn tu. membazir duit rakyat.

Anonymous said...

terlalu banyak pelihara anai2 dalam pengurusan kerajaan bn. siapa pembawa anai2 ini sepatutnya letak ler jawatan demi kebaikan parti. jangan dikangkung2 lagi.. terimalah kenyataan dengan tabah redha jerlah kelak sebagai insan yg pernah pm

Anonymous said...

DEPA KATA HAK KEBEBASAN BERSUARA...
AGAMA DAN POLITIK DUA PERKARA BERBEZA....
MANA BOLE CAMPUR....

Anonymous said...

kena sekolahkn lim kit siang.buat maki2 .kena berdialog pasal agama ni sensitif isu.