Monday, February 24, 2014

Imam Hoslan... Imam Baling Selipar Dalam Mahkamah Sudah Insaf. Terima Duit BR1M

Masih ingat lagi kisah seorang "imam" yang bertindak biaDAP dengan membaling selipar kearah Hakim dalam Mahkamah...?

Ahli PAS seumur hidup, Hoslan Hussin pernah mendapat perhatian umum dan menghiasi dada dada akhbar serta mendapat liputan berita telivisyen ketika kisah ini sungguh hangat...!!


Hoslan Hussin @ "Imam" Baling Selipar yang telah turut menyertai himpunan jalanan Bersih, Blackout dan  pelbagai demo setelah menjadi hukuman penjara setahun kerana menghina Mahkamah, kini telah pun insaf dan bersyukur menerima BR1M....

Setelah kembali daripada menghantar anak beliau mengaji di Yemen baru-baru ini, beliau telah di jemput  oleh Kementerian Dalam Negeri untuk menjadi Pakar Motivasi kepada banduan-banduan kes dadah dalam penjara. Kalau google kronologi cerita pasal imam selipar ini memang banyak.

Semoga "keinsafan" Hoslan ini benar benar ikhlas....

JOM kita saksikan rakaman video klip dibawah ini, temu ramah yang dibuat oleh Minnaq Jinggo mendapatkan pengakuan daripada seorang penyokong tegar PAS;


3 comments:

Anonymous said...

Elehhh.... baru lg kuor tuu...

Tgk laa kejapp lg.... lepas baca harakah.... lepas baca anak sg derhaka... baca milo suam...

Jadi radikal smola laaa.....

Org x dak pelajaran ni sngg kene doktrin bebb....

Sbb tu dlm islam suhh cari ilmu... kalo ada ilmu x mudah kene klentong sama peliwat..

Anonymous said...

Dah tau sokong PAS takde pekdah. Akhirat tak dapat, dunia pun takde. Yang boleh harap tu minoriti saja dalam PAS. Ustaz Harun meninggal, dah kurang lagi. Yang pegang kuasa liberal. Akhirnya 'agama' ke laut. Hal dunia lagi lah. Habis madu sepah dibuang. Tanya Hairi Othman. Agaknya Hairi pun dah tak kisah nak kutip BR1M. Duit halal. Abby tak lama lagilah bakal beratur sama. Harapkan PAS, belanja sambal belacan pun tak lepas.

Anonymous said...

Tahniah Imam Roslan.
Semuga diberkati Allah.