Friday, February 28, 2014

KAJANG UPDATES - Sex Bebas Dilancarkan Dalam Surau Sewaktu Kuliah Maghrib...



12 comments:

Anonymous said...

..alang2 dah masuk surau & masjid apa kata aljuburi bersumpah tak pernah berzina & meliwat.. bukan susah pun.. tak payah pegang qur'an pun..

Anonymous said...

Bercelaru la aku tengok gambar2 kat atas...kejap bersongkok bagi tazkirah, kejap pegang kote...mana satu sebenarnya nuar brahim ni..?

Anonymous said...

Jakim dan para agamawan melabelkan Kasim Ahmad sebai anti hadis, tetapi Jakim terus menikus untuk melabelkan Anwar Ibrahim. Hukum terpilih kot?

Al jub kutty said...

ANAK KATA PAPA HEBAT.
ISTRI KATA SUAMI ANUGERAH TUHAN.
BETUL LAH TU KAN !
Tak Ada CACAT CELA nya.

Anonymous said...

Terlopong mulut Pak-Pak Aji dengor tuuu kah kah kah kah

Anonymous said...

Ajinotak.......

Anonymous said...

Dasyat menatang ni bleh jd ustad bleh jd setan!!! Memang celaka la hang mat juboq!

Anonymous said...

Ada satu teka teki. Depan boleh, belakang boleh, atas boleh, bawah pun boleh, jantan boleh, betina pun boleh. Apakah dia? Silakan jawap.

Anonymous said...

Mungkin Anwar dah bertaubat dan menjadi insan yg lebih baik daripada kita?

Anonymous said...

JAKIM tu sarang puak2 PR tak tau ker

Anonymous said...

Lagi dasyat hang ni mengaibkan org!!!

Hasan tiger

wan rosli wan salleh said...

Aku ingatkan org lelaki je panadai fitnah.. rupa2nya org pompuan lg pakar... sampai skrg ni anwar masih utuh dan bertambah kuat..alhamdulillah..