Friday, February 21, 2014

Peserta Imam Muda ASTRO Sokong Peliwat, Sokong LGBT, Sokong Seks Bebas

Pilihanraya Kini

Imam Muda Ali Khairuddin, peserta program realiti TV, Imam Muda Musim ke-2 menyatakan hasrat bertanding jawatan Exco Angkatan Muda Keadilan (AMK) Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada pemilihan parti itu akan datang.

Beliau yang merupakan ahli PKR Cabang Beaufort, Sabah, adalah calon pro kepada Nik Nazmi Nik Ahmad yang juga menawarkan diri sebagai Ketua AMK Pusat. Ali Khairuddin masuk dalam "cai" Nik Nazmi.

Dengan bertemakan AMK Untuk Malaysia, kumpulan itu berhasrat untuk melonjakkan peranan anak muda bukan sahaja sebagai golongan pendesak bahkan menjadi komponen utama dalam pembuat dasar parti dan kerajaan menjelang PRU14 nanti.


19 comments:

hassan tiger said...

tu la cai umngok, klu tak bersetuju ngn umngok, di labelnya peliwat,lgbt ,gay dan mcm-2 lagi. mcm mana la masyarakat nak sokong kamu wahai umngok. kubur la BN menjelang next PRU !!

Anonymous said...

aku memang cukup MELUAT dengan gelagat para imam muda sejak dari mula program ini di perkenalkan dulu sampai la sekarang...
satu cara baru untuk menjadi glamour setanding dgn artis ialah dengan menjual agama.....
nampak baik dan bersopan,....di belakang, perangai mcm setan.....
parti yg menyokong LGBT pun nak di sokongnya jugak...gila ker mamat ni???

Anonymous said...

Kepada hasan tiger said...

Kalau sokong PKR memang bererti sokong LGBT. Berapa ramai kawan sepejuangang dan penyokong Anwar yang lari daripada dia? Dia orang tahu apa hasrat hati Anwar. Yang kesian orang2 macam hasan tiger, iman muda yang tak tahu apa perjuangan UMNO. Semuanya jahat, rasuah tapi PKR sendiri lagi teruk. Aku dulu penyokong tegar PKR tapi dah nampak depan mata sendiri rasuah, penyelewengan aku terus jauhkan diri. Busuk2 UMNO nak juga perjuangkan untuk orang Melayu dan Islam. PKR dah buat apa? Cuba senaraikan lima perkara (tak payah 10) yang dah dibuat oleh PKR untuk orang Melayu dan Islam?

Anonymous said...

Melayu yang tak beriman, tak berakhlak dan tak sayangkan bangsa, negara telah terang2 menyokong:-

1.LGBT
2.Peliwat
3.Pemecah perpaduan Melayu
4.Penggunaan ALLAH oleh Kristian
5.Menyokong pemerintahan khafir harbi di P.Pinang.
7.Pemansuhan polisi kedudukan istimewa orang Melayu dan agama Islam
8.Mempertikai kedudukan Raja2 Melayu

Anonymous said...

Program untuk menjual ilmu agama

Anonymous said...

kita telah berada di dunia akhir zaman, orang yg hina akan diangkat menjadi pemimpin, apa yg digambarkan di dunia akhir zaman telah berada di depan mata. maka tunggulah saat kehancurannya.

Anonymous said...

lari dah songkok dia. hipokrit

Anonymous said...

buruk sangka betul pakatan rakyat terhadap UMNO. Umno hanya pertubuhan melayu. yang jahat ada bersepah di merata tempat. tak kira mana parti politik pun. setidak tidak pun kenang jasa UMNO menumpaskan Malayan Union. PKR, DAP dab PAS ada? yang benci sangat kenapa? adakah pemimpin pembangkang baik sangat, maksum atau berjasa besar kepada Malaysia? Nilai, siapa yang banyak buat fitnah?

Anonymous said...

Kalau dah sokong PKR tu memang sah-sah la sokong peliwat,lgbt ,gay, murtad dan mcm-2 lagi. Nak hujah ape lagi? Bukti dah terlalu jelas...

Anonymous said...


calun imam muda ni sebenarnya masih bodoh dalam berpolitik, tak kenal politik yg disokong apa isi dan kulitnya....pkr parti hujahnya boleh diubah2 seribu satu macam, budak ni mentah sangat....yg dia kagun idolanya bukan pengerusi, bukan presiden, bukan raja tapi kuasa dan pengaruhnya seantero dunia. kaki liwat kaki temberang kaki putaralam dan penaung lgbt proleeme agama langsung budak ni tak faham. itulah yg dia sokong pkr dan nak jadi calun muda....mukin budak ni akan belajar sendiri nanti......

Anonymous said...


calun imam muda ni sebenarnya masih bodoh dalam berpolitik, tak kenal politik yg disokong apa isi dan kulitnya....pkr parti hujahnya boleh diubah2 seribu satu macam, budak ni mentah sangat....yg dia kagun idolanya bukan pengerusi, bukan presiden, bukan raja tapi kuasa dan pengaruhnya seantero dunia. kaki liwat kaki temberang kaki putaralam dan penaung lgbt proleeme agama langsung budak ni tak faham. itulah yg dia sokong pkr dan nak jadi calun muda....mukin budak ni akan belajar sendiri nanti......

Anonymous said...

Hassan Tiger..tinggalkanlah amalan yg meliwat..bertaubatlah..moga diterima ALLAH SWT

Anonymous said...

Kepada Hasan Harimau, ada satu pertanyaan utk anda dan sila jawab dgn ikhlas. Anda pasti penyokong Pakatan Rakyat. Soalan saya mudah.
- Jika parti pujaan anda memperjuangkan lgbt, dan anda ikut sokong parti anda bagai nak mati, sehingga nak memenangkan parti pujaan anda, apakah maknanya itu?

Anonymous said...

Bagi imam moda ni hadiah sehari dgn pak nuar ....termasuk bermalam..... acammm???

Baru julin mata ko esok pagi....hehe...

Bodo punya bdak mentahh...

Anonymous said...

DULU...DULU LAH.
SEBUT ZINA, SEBUT LIWAT ORANG TERASA MALU....MALU BETUL BETUL !.
SKRNG SEBUT zinah SEBUT LIWAT jadi BANGGA, papar muka kat DUNIA.
ITU lah MANUSIA tak MALU........tak MALU HARAMJADAH.
JUAL muka SEBAGAI PENZINA Dan PELIWAT DIDUNIA...
DI AKHIRAT NTI baru tahu..................

Anonymous said...

Guna imej yg islamik, buat muka baik, hafal ayat sikit-sikit, pastu bila bercakap selitkan sebanyak mungkin alhamdulillah, insyaallah tu semua, cair orang melayu.

Anonymous said...

cuba tanya anwar dia sokong comango ke tak?

kalu sokong maknanya boleh terima ulama comango kata islam benarkan lgbt.

ada beraniii

cannonkapit said...

Kpd Hassan Tiger,

UMNO tak pernah mendabik dada bhwa UMNO parti sempurna.Tak pernah juga Najib serta kepimpinan tertinggi UMNO berhujah bhwa UMNO parti yg membawa rakyat ke syurga.Tak pernah pun UMNO berjanji nak tubuhkan negara Islam dan mengenakan hukum hudud.Tak pernah.

Walaupun tak sempurna/perfect UMNO nampak boleh berbangga dgn pencapaiannya setakat 55 tahun yg lepas.Sekurangnya ada juga billionaire Melayu.Tak banyak tapi lebih baik drp tidak ada.Mujur juga ada DEB serta bbp polisi affirmative kerajaan UMNO.Kalau nak harap PAS dan PKR tak bersekolah anak2 bumi di pedalaman.

Jasa UMNO baik sekali.

Persekolahan kita semuanya kerajaan tanggung.Buku teks percuma.Tiada yuran pengajian.Diberi pula bantuan kewangan,biasiswa dan banyak bantuan persekolahan.Kalau tak ada UMNO yg bantu agak2 Imam muda tersebut tak dpt bersekolah.Mungkin.

Jgn kita dibuta hati sebab PKR berjanji nak ubah kerajaan.Jgn kita buta hati dgn janji "syurga" PAS.

UMNO..kita ucapkan banyak terima kasih.

Anonymous said...

Pencacai PR(P***m** Rakyat)..shit punya bangsa..