Friday, February 14, 2014

Siapa Kata DAP Tak Pandai MAHSYUUUK Ikut Jalan DIRECT NEGO…?


Kalau nak mengata UMNO-BN itu RASUAH bukan main kuat lagi berkompang dan menyalak-nyalak pimpinan chauvinist DAP….

Sejak dari dulu lagi, juak juak murahan pimpinan Pakatan Pembangkang terlalu asyek mendendangkan lagu lagu karut marut bertujuan memburukkan imej pimpinan UMNO-BN dikaitkan dengan rasuah.

Mereka labelkan UMNO-BN dengan RASUAH…. Malah inilah kerja gila mereka tanamkan perasaan benci rakyat terhadap UMNO-BN.

Siapa berani beri jaminan juak juak mata sepet pemakan babi tegar kalau dah ada kuasa tak akan terlibat dengan RASUAH…? Kisah pertama sudah dibongkarkan di SINI.

Bersambung lagi hari ini…..

Kisah yang terus dibongkarkan mengenai salah guna kuasa. Kisah yang menceritakan bagaimana pihak yang berminat untuk mendapatkan projek dari kerajaan negeri Pakatan menggunakan kaedah “petik nama seorang Exco”.

Kisah yang akan mengungkai dan langsung terlerai sudah dimana dapat kita lihat bagaimana tergesa-gesa, terburu-buru meluluskan sebuah projek yang bernilai RM 1 Billion kerana ada unsur unsur “mashyuk” yang membabitkan pimpinan DAP…??

Kisah ini anda WAJIB baca, faham dan sebarkan… Klik SINI

3 comments:

hanizam said...

Cinabeng ni kalau tak menipu dalam hidup, macam maner dorang jadi kaya...

dorang ape tau halal ke haram ke...yang cinabeng tau legal atau illegal je aktiviti dorang...

begitulah Cinabeng macam maner dorang boleh senang lenang...lepas tu cakap pihak lain buat tak betul...

Anonymous said...

YA ALLAH,Ya tuhanku hanya engkau yg ku sembah,dan kepadamu ku pohon pertolongan,Ku pohon padamu Ya ALLAH, hapuskanlah niat jahat bangsa dan keturunan yahudi dan nasrani kepada umat Islam di bumi malaysia yg tercinta ini.Amin ya rabbalalamin

Anonymous said...

ngape le gambor gi dikeluorkan ....hilang selera sex teman dua tiga ari.