Thursday, February 20, 2014

Tak Masuk Akal... Pagar Grill Berkunci Tak Ada Percikan Cat Kalau Disimbah Dari Luar. Teresa Kok Menipu...??

Ini kes sendiri bikin agaknya....?

Dilihat daripada apa yang dapat kita saksikan, kelihatan seperti perbuatan sendiri, tetapi ianya mahu dikaitkan dengan tujuan menuduh orang lain.

Siapa lagi akan menjadi target..? Sudah pasti UMNO, NGO NGO melayu islam akan mendapat pertuduhan ini.

TIDAK mustahil ini kerja buatan sendiri oleh Teresa Kok untuk raih simpati daripada masyarakat umum setelah dirinya membuat kesilapan besar mengundang kemarahan kaum melayu apabila video Onederful Malaysia CNY 2014 tersebar luas.

Jika kita guna logik akal, sebarang perbuatan simbahan dari luar pagar yang berkunci sepatutnya ada banyak percikan khususnya pada pagar grill yang berwarna hitam itu.

Yang paling lucu sekali, dalam keadaan pagar yang kekal berkunci jelas kelihatan cat merah itu seperti 'disiram' dengan tenang oleh tangan tangan yang melakukan perbuatan itu....

KANTOI....!!

22 comments:

Anonymous said...

kesihan ayam itu, tak pasal-pasal dijadikan korban untuk satu konspirasi terkutuk ini. Ingat!!Ayam yang tidak berdosa itu akan menyumpah pelaku angkara.Mereka yang terlibat akan disumpah 'shueeii', sial, hidup miskin,pendek umur cepat mati..

Anonymous said...

kasik siram tempat senang nak basuh... itu dinding jgn siram.. nanti kena cat balik.. cost mahal.. setakat lantai tu.. cuci dengan asid dah boleh bersih...

Anonymous said...

sebenarnyaayam tu pergi sana bunuh diri ,tak percya tanya terasa cock

Anonymous said...

Ni cat tumpah dr dalam! Kah..Kah..!!

Anonymous said...

Jangan diri kita diperbodohkan olehnya. Cukuplah DIA seorang yangn BODOH dan desperado ,,,, Low class . Ingat lagi peristiwa ketuk ketampi ..?

Anonymous said...

hahahaha..kantoi..cina sekoq nii patut dah dihalau keluar dr bumi bertuah nii..

Anonymous said...

Mcm cat disimbah dari dalam je

Anonymous said...

ha haa haaaa ayam tu lebih besa dari lobang pagar grill tu weeeiiiii...

mcm mne ayam tu boleh masukk..??

Anonymous said...

photo-photo ini telah memberi cerita yg sebenar. Betina ni memang penipu. Kalau simbah dari luar sudah pasti grill kena cat. dan kalau gambar tu tin cat besar sebab catnya banyak bukan tin kecik. dasar betina bangsat. lain kali baling je cat kat muka dia baru padan nak bersihkan.

Fauzie said...

ya ayam lebih besar daripada saiz lubang grill. Siapa nama dia? TERASA COCK!

Anonymous said...

ayam tu bunuh diri la....hahahaaa.....

Anonymous said...

Teresa Cock memang keturunan bodoh. Tapi yang paling bodoh ialah siapa yang percaya dengan kebodohannnya.

hassan tiger said...

kesian cai-2 umnok sudah desperate. alang-2 dah nampak kekalahan, terus dibuat kerja yg tak senonoh mcm ni !
sedar la wahai umnok, yg menyokong kamu itu adalah sebab wang, kalau tiada wang, hilang la kesetiaan dan kawan nnt !

Anonymous said...

Booooooooooo......hassan tiger..kah kah....kah....

Anonymous said...

tiger ka babi ka.... cari la yg sesuai dgn diri tu

Anonymous said...

ha ha ha... si hasan tiger ni.. tiger lah konon... tp bab cina & keeling hina agama & bangsa ko.. ko sokong diorang kan..
sbbnya.. mak kau keling, bapak ko org asli... tu yg ko x kesah tu...

apalah bodoh sangat ko ni... org tengok gmbar tu secara logic akallah bodoh!... kalau cat kna simbah dari luar, mesti perciknya ke dalam, bukan ke luar..

cuba ko kencing atas muka mak ko, air tu percik ker muka ko ke ke muka mak ko?..

kan aku dah guna bahasa kurang ajar.. g mampos lah... lau ko sedara aku, pastinya aku bagi ko mkn racun pelan2... biar mampos!

Rohizad Ali said...

Kaldai akax punya lawyer.....!!!

Anonymous said...

Sohai MACAI (D)UM(B)NO. Sememangnya tiada kewibawaan dan sifat manusia. Sikap Macai (D)UM(B)NO sangat loya buruk. Sekadar pandai melaungkan moto HIDUP (D)UM(B)NO tapi sebaliknya menutup mata sebelah padahalnya kaum sendiri pun terasa kepahitan yang terpaksa diduga akibat membuat pilihan yang salah pada PRU 13 yang lepas. Was-was nanti sampai di akhirat kena menjawab pada yang maha ehsa Tuhan kamu. Sedangkan bangsa-bangsa kamu sendiri sedang merana akibat ketamakan dan sikap tidak berperikemanusian oleh pemimpin-pemimpin yang macai (D)UM(B)NO puja selama ini, lebih baik macai (D)UM(B)NO bertaubat mulai sekarang dan kembali ke jalan yang sepatutnya. (PS: Macai-macai (D)UM(B)NO sering pergi rumah pelacuran di samping membuat promosi percuma untuk parti dengan memakai baju kemeja t yang diedarakan untuk konco-konconya pada PRU13 yang lepas. Nanti adik akan share gambar menarik yang ditangkap secara sulit ini dengan macai-macai pada setiap blog cyber troopers (D)UM(B)NO. HIDUP UMNO!

Anonymous said...

Sohai MACAI (D)UM(B)NO. Sememangnya tiada kewibawaan dan sifat manusia. Sikap Macai (D)UM(B)NO sangat loya buruk. Sekadar pandai melaungkan moto HIDUP (D)UM(B)NO tapi sebaliknya menutup mata sebelah padahalnya kaum sendiri pun terasa kepahitan yang terpaksa diduga akibat membuat pilihan yang salah pada PRU 13 yang lepas. Was-was nanti sampai di akhirat kena menjawab pada yang maha ehsa Tuhan kamu. Sedangkan bangsa-bangsa kamu sendiri sedang merana akibat ketamakan dan sikap tidak berperikemanusian oleh pemimpin-pemimpin yang macai (D)UM(B)NO puja selama ini, lebih baik macai (D)UM(B)NO bertaubat mulai sekarang dan kembali ke jalan yang sepatutnya. (PS: Macai-macai (D)UM(B)NO sering pergi rumah pelacuran di samping membuat promosi percuma untuk parti dengan memakai baju kemeja t yang diedarakan untuk konco-konconya pada PRU13 yang lepas. Nanti adik akan share gambar menarik yang ditangkap secara sulit ini dengan macai-macai pada setiap blog cyber troopers (D)UM(B)NO. HIDUP UMNO!

Anonymous said...

Adoooiii... kesian lah macai DAPigs nih... kalau ko Melayu & Islam... memang kna lahanatlah ko nanti... sbbnya ko menyokong parti & bangsa yang hina dan keji agama dan bangsa ko sendiri...

apa yg mak pak tok nek ko ajar kat ko utk pertahankan bumi Malaya ni dari diambil alih oleh Cinabeng2 dulu2 tu...

ko tau tak sejarah Cin Peng & Kit Siang tuh??? tuh semua Komenes yg makan darah moyang2 aku dulu... ko mana tau, kan tok nek ko joint komenes duluan...

sbb tu dlm darah ko ader semangat nak sokong & joint kawanan Komunis Babi Sial tu...

Anonymous said...

Adoooiii... kesian lah macai DAPigs nih... kalau ko Melayu & Islam... memang kna lahanatlah ko nanti... sbbnya ko menyokong parti & bangsa yang hina dan keji agama dan bangsa ko sendiri...

apa yg mak pak tok nek ko ajar kat ko utk pertahankan bumi Malaya ni dari diambil alih oleh Cinabeng2 dulu2 tu...

ko tau tak sejarah Cin Peng & Kit Siang tuh??? tuh semua Komenes yg makan darah moyang2 aku dulu... ko mana tau, kan tok nek ko joint komenes duluan...

sbb tu dlm darah ko ader semangat nak sokong & joint kawanan Komunis Babi Sial tu...

Anonymous said...

apsal x jawab Hasan Tiger bangsat!!!...

kna sound betul tepek tang muka mak pak hang, dah kalut... blum aku cucuh bara rokok tang peliaq hang...

lau hang Melayu, memang bangsat lah seluruh keluarga hang sbb sokong bangsa Cina yg mulakna 13 Mei 1969 dulu tu... sbbnya, diorang gak tali barut Komenes / Bintang 3 lah sial...