Monday, March 31, 2014

Bijak Sungguh Anwar Pukul Keliling....! Semua Terkena Air Anwar

Semua pemimpin PKR dah terkenaaaaaa.....! Memang bijak game Anwar.

Walaupun Azmin dianggap banyak pihak sebagai anak emas Anwar tetapi sebenarnya Wan Azizah lebih boleh dipercayai.

"Apa pun saya sebenarnya bersimpati dengan nasib Azmin. Sudahlah impian beliau untuk menjadi Menteri Besar Selangor terbantut akibat mainan politik licik Anwar, sekarang harapan mencabar Wan Azizah turut terhalang sekali lagi kerana mainan licik sandiwara politik Anwar.

"Saya cukup yakin Anwar akan memberitahu Azmin, kamu lawan Khalid Ibrahim, biar saya berdepan dengan Wan Azizah. Tapi sebenarnya Anwar tidak mahu kedudukan Wan Azizah dicabar Azmin," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Baca lagi..., di SINI.

21 comments:

Anonymous said...

pelik abis la, lu ni blogmaster lain keje takde asik pukul keliling itu anuwar ebrohem,klu dia sudah mati, lu mau ratib sapa pulak??
lu dpt duit lendir umngok hasil cacian dan fitnah pada individu, lu sendiri pikir la lu makan apa?

minah rempit

Anonymous said...

Minah rempit mkn lelehan air lendir nuaq bleh plak.

Anonymous said...

Minah rempit mkn lelehan air lendir nuaq bleh plak.

Anonymous said...

samalah tuu...blog pro PR makan hasil lendir nuar & yahudi.

Anonymous said...

Susahnya nak terima kenyataan. Spin selagi mau.

Anonymous said...

Susahnya nak terima kenyataan. Spin selagi mau

Anonymous said...

..yb jamban tahu segala rahsia aljuburi.. ajijah pun tahu semua rahsia aljuburi.. depa tau kote bengkok yg henjut cinadol.. depa juga tau lobang kunyit spa aljuburi dah tibai.. tapi demi ketaqsuban depa ikut kan aje.. aljuburi kan manusia anugerah.. walau pun semua tahu aljuburi ada la sekoq munapig sepanjang zaman..

Anonymous said...

woi minah rempit..lu kalau tk suke atas sakit hati lu berambus la baca blog pencacai2 lu..mcm parti lu tk fitnah org..baik la konon..hakkkk ptuiii la..

Anonymous said...

betul apa? mmg anwar itu macam kalu...tempat busuk seme da suka

Anonymous said...

Klw itu nuar ebrohem dah mampos kitorang tutup ini blog...ok setuju?

Anonymous said...


hei minah rempit lu talak baca or join itu pkr group ke? memang dah terang2 itu anwar dah banyak orang dia kasi kencing.semua org yg dia kencing sudah jadi macam org bodoh je...

Anonymous said...

hei minah rempit lu talak baca or join itu pkr group ke? memang dah terang2 itu anwar dah banyak orang dia kasi kencing.semua org yg dia kencing sudah jadi macam org bodoh je...

Anonymous said...

minah rempit, lu pun ada makan anuaa punya lendir ka..

Anonymous said...

Wa rasa blogmaster dah terikut rentak macai pembangkang dan rentak rba walau macamana taniah blogmaster apa yg lu fikir wa rasa andaian lu betul. Kj pun cakap boneka tolak kedepan maka kedepan la dia , tarik kebelakang maka kebelakang la dia. Nampak nya ada org kena bagi aiskrim pada ramai orang tak kira situasi dn dimana.

Anonymous said...

aik...minah rempit marah nmpk...betul la apa kata blogger mik tu...cuba pikir betul2 la...apa psl anwar lawan wan azizah? laki bini lak tu? ada akai ka? jgn jadi macai nuar je....

Anonymous said...

Hari-hari Anwar tipu tapi Minah Rempit masih percaya pada dia. Saya ingat Minah rempit punya otak itu sama macam otak udang juga. - mok.

Anonymous said...

Amboi ckp psl anwar marah..yg anwar ratib dr hr lps pru duku sampai sekarang pasal najin umno bn xpe pl...klu adil cuba tegur anwar juga..terima kasih...

Anonymous said...

Nuar pukul keliling, yg lain kemut keliling.............Rba pkr version amok nampak

Anonymous said...

Apasal hangin, lu pun tersimbah sekali ke chai?

Anonymous said...

Macai anuwar aljuburi mmg panas bila depa tau juboq blendiaq tu mmg busuk bila PuncaKacaubilauRakyat Tcetus dpd jam omega yg hilang d tgn China dollo

Anonymous said...

Rba in da house..