Friday, March 7, 2014

Kasi PUTAR...! Azmin Lebih Pandai Dari Hakim Mahkamah... Azmin Kata Petang Ini Anwar Dijatuhi Hukuman Yang Diatur Oleh UMNO






Petang ini selepas solat Jumaat, Mahkamah akan menjatuhkan hukuman bersalah terhadap Anwar Ibrahim. Keputusan ini sudah diaturkan oleh UMNO....

Begitulah jahatnya mulut Azmin Ali membuat tuduhan!

Timbalan Presiden PKR itumengeluarkan kenyataan mengelirukan berhubung keputusan rayuan kes liwat II melibatkan Anwar Ibrahim yang dijangka diputuskan di Mahkamah Rayuan, Putrajaya petang ini.

Pada satu majlis di salah sebuah Bilik Gerakan Pakatan Rakyat (PR) di sini malam tadi, Azmin  menjangkakan Anwar bersalah dan bakal dijatuhkan hukuman atas tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya Saiful Bukhari.

"Ada kemungkinan hukuman dijatuhi selepas solat Jumaat esok. Maka saya merayu kepada umat Islam khususnya, mari kita solat hajat supaya Anwar bebas daripada fitnah jahat yang ditaja oleh UMNO dan Barisan Nasional (BN)," katanya ketika berucap merasmikan majlis Pelancaran Bilik Gerakan Pakatan di Pusat Daerah Mengundi (PDM) Sungai Kantan bersempena PRK DUN Kajang.
 
Malah sewaktu ditanya oleh pihak media, Azmin seolah olah punyai kuasa lebih tinggi dari institusi kehakiman dan berkata beliau sangat yakin Anwar memang layak untuk dibebaskan....

Ini semua kerja juak juak pimpinan PKR mahu kelirukan rakyat...! Akhirnya nanti Anwar akan dilihat sebagai mangsa kepada mainan politik kotor UMNO.

16 comments:

Anonymous said...

Tanya Min ,masa dia kena sampai berdarah- darah terpaksa di kejarkan ke klinik kat US dulu bukan kerja al Jubori ke?.

Anonymous said...

ini namanya reverse pshcology yg dia mainkan utk hakim. hakim akan takut dituduh tak adil sebab tu blah dia selalu menang. hakim pun manusia biasa beb. tp memandangkan shafee sangat bagus, semua fakta tak mengarut kalau kalah juga mmg benarlah hakim takut dgn tuduhan pr

Anonymous said...

hahaha..ini sekor lg YB bangang yg ada d malaysia..sembahyanglah hajat minta supaya tuan ko cepat masuk sg buluh.Tuan mampos..anak buah pun akan mampos..

Anonymous said...

Nak tanya sikit ,kalau kita buat sembahyang hajat untuk melepaskan seseorang yang betul betul buat salah , apa hukumnya

Anonymous said...

aku lebih rela BN kalah di Kajang, asalkan pengamal Liwat tegar tua kutok ni masuk penjara....

Anonymous said...

Siapa yg percaya cakap dia ni mmg mengundang musibah yang membawa kepada kerencatan akal la jawabnya.

Anonymous said...

16th jual cerita basi.... hehehe.... tapi masih ramai lg yg nak percaya cerita klentong anwar...

Anonymous said...

16th jual cerita basi.... hehehe.... tapi masih ramai lg yg nak percaya cerita klentong anwar...

anti-LGBT said...

Bab sembahyang hajat agar Peliwat dan penjilat aiskerim perasa sperma dikenakan hukuman aku sokong 1000%. Diharapkan ASSmin 'Ais Kerim' Ali boleh jadi pak imam nya. Lepas tu kita tengok kilat dan petir taram Pak Imam sampai hangus macam yang selalu kita tengok dalam cerita kartun bugs bunny tu....kahkahkahkah..

Anonymous said...

tu menunjukkan perkara itu benar2 berlaku n azmin pun tahu perkara ni memang terjadi.tu sebab dia kata boss dia bersalah nak cakap direct dia takut so dia spinlah kata kerja BN/UMNO

Anonymous said...

Tobat lahom, aku tak akan buat solat hajat kepada kaki liwat. Nauzubillah minzalik.

Anonymous said...

Tak payahlah susah-susah sembahyang hajat..lagi banyak sembahyang hajat diadakan semakin cepatlah si Juburi masuk ke dalam...

Anonymous said...

Wpon bos didalam, lg la membakar semangat kami utk terus berjuang hapuskan bee end. Lawan tetap lawan!

Hasan tiger

Anonymous said...

Umno mmg bangsat sial...dr segala sial..

Anonymous said...

Nampak selamba ja Azmin tuduh Umno,..dia ada bukti ke Umno taja ? Inilah silap Umno tak saman... Pemfitnah cakap apa2 sj dan itu jglah sbb Umno jadi lemah

Anonymous said...

Hassan tiger dah hilang taring kah..kah.kah