Monday, March 10, 2014

Ketika Wan Azizah Sibuk Nak Jadi YB Selangor... Rosmah Selami Kesedihan Keluarga Mangsa Pesawat MH370


3 comments:

Anonymous said...

aku suatu masa memang marah kat Mahathir kerana buang pemimpin harapan melayu iaitu ABI. kebetulan tahun itu aku pergi mekah dan di sana juga orang maki hamun Mahathir. Mahathir juga pergi mekah pada masa tu. ada orang kata Mahathir dibalas Tuhan kerana perbuatanya itu sampai tak boleh tawaf, melainkan naik keret sorong. ada juga kata Mahathir di arafah pakai ihram tapi nak pakai kot juga. Itu cerita orang melayu di mekah ketika nak buat haji. aku percaya. bila balik TV siar gambar Mahathir tawaf kaabah dengan senang kerana mereka diberi keistimewaan tak payah berebut, tak bersotong pun. pakai ihram tanpa kot. baru aku fikir semua cerita yang berlegar di kalangan Jemaah hanya palsu. hati aku berubah, terfikir tak kan seorang yang rasional seperti Mahathir bertindak salah bila dia memecat ABI? sejak itu aku mula menentang ABI. cerita ini aku kaitkan dengan Rosmah. aku percaya satu masa dia akan kembali dihormati. Allah akan membalikkan hati kita ke arah yang benar jika kita tetap mencintai Allah. sebenarnya banyak cerita Mekah yang dimanipulasi oleh pembangkang memihak kepada mereka, walhal hanya fitnah

Anonymous said...

apsal keji sinis sgt senyuman anwar tu???

then tgn kanan anwar pegang tgn kiri kakwan..sekilas pandang dah mcm pegang binatang panjang...

-smh-

Anonymous said...

insyaallah..biarla kaum lut nie bisu untuk ap yg mereka perjuangkn selama nie..jika kerajaan kejam dah lame xnmpak btg idung bapak lut nie..kata itu kata ini seolah- olah dia betul dan disabotaj..brp bnyk komunis tu rasuah die xcerita n kononya sumbangan rakan sejuburnnya bkn ponyokong tp alat untuk die menutupi keseluruhan perbuatan gile dia slama ini..gentle xperlu pakai bini la nak bertanding sana sini..knpe perlu menipu.???