Saturday, March 29, 2014

Laki Lawan Bini Rebut Jawatan Presiden PKR.... Tun Mahathir Tak Pernah Lawan Siti Hasmah Rebut Presiden UMNO. Najib Pun Tak Pernah Lawan Rosmah

Parti Klentong Rakyat....!!
Parti Kencing Rakyat...!!

Rakyat yang mempercayai wadah perjuangan peribadi pemimpin PKR memang sah sudah kena kencing dan kena klentong hidup hidup dengan sandiwara politik Anwar - Wan Azizah.

Petang tadi bertempat di Ibu Pejabat PKR, telah berlangsung proses penamaan calon bagi merebut jawatan dalam struktur kepimpinan parti hak milik keluarga Anwar.

Setelah selesai tempoh untuk mengisi borang dan membuat permohonan, bagi jawatan Presiden ada dua calon yang bertanding. Wan Azizah mempertahankan jawatan dan Anwar Ibrahim pula akan mencabar isterinya.

Memang Lawak...! Lebih lawak dan "punch line" lebih power dari komedi kumpulan Sepahtu, Bocey dan Shiro.

Semakin tunggang langgang PKR

33 comments:

Anonymous said...

Ini lah dia parti badut sarkas. Ahli dan pemimpin berotak kunyit kerana diliwat oleh ketua umum selama ini. Ini lah satu keluarga yang tidak bermoral yang disokong dan disanjung oleh puak-puak badut yang berakal kunyit....ia itu berfikir dan berperangai macam "taik".

Anonymous said...

untuk jawatan presiden tentu anwar menang sebab boleh kau tim atas katil...hang tak bagi aku saman...

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

LAwak....wayang opera cina dah nak bermula....penontonnya tak lain tak bukan macai2 kong kali kong P'Gay'R yang dok lalok termakan nasi kankang keluarga PUAKA tersohor bumi Melaya ni.....

Anonymous said...

Aikk dah nak jadi Penghuni Penjara Kajang pun masih ada hati nak pegang jawatan tertinggi dalam PKR???? Lawan Bini pulakkk tu!! Haprakkkk punya parti politik.

Anonymous said...

Inilah demokrasi terpimpin namanya.

Anonymous said...

Inilah demokrasi terpimpin namanya.

Anonymous said...

Inilah demokrasi terpimpin namanya.

sesejuk mata memandang said...

Mereka berdua sering berbisik ,abg non nak lawan jijah , boleh ka untuk jawatan presiden tuu, nanti jijah jawap ' tak apa bang !!! kalau abg menang abg akan juga ke sungai buloh atau pun kajang, baik nya jika di kajang kita msaih bersama ...

tapi jika abg kalah... jijah cari jalan bagi abg peluang "masuk dari belakang" ?

Anonymous said...

bukan parti kelintong rakyat, tapi parti anak beranak laki jaga bini dan bini jaga anak .....kalau tak semuanya punah, yg lain pun nak naik juga.

Anonymous said...

Aku mcm boleh baca game diorg ni... Anuar sure menang..dan Azmin dgn restu Anuar juga menang... Bila Anuar check in kat Kajang..Azmin ambil alih sbg Pemangku Ketua sekaligus xde Timbalan... Azmin berkuasa penuh.. So yg lain2 semua kena sujud syukur kat Azmin termasuk Azizah dan Khalid... Maka bermula lah demdam kesumat Azmin kat musuh2 dia ni...So dr situ kita akan npk PKR akan mula bercakaran dgn lebih dasyat lagi!!! More interesting...

Anonymous said...

ORANG KAJANG SAYANG DAN PERCAYA BEBENO DGN PKR YEEEE.....BAGOIH LAAA KAMI ORANG PERMATANG PAUH DAH KENA.

Anonymous said...

ORANG KAJANG SAYANG DAN PERCAYA BEBENO DGN PKR YEEEE.....BAGOIH LAAA KAMI ORANG PERMATANG PAUH DAH KENA.

Anonymous said...

Ketua pemmpin umum siapa plak lali nih...laki bini lawan sesama sendiri....tak ponah dibuek orang dalam doonia ni kecuali keluarga yang tunggang terbalik dari mesia keluarga haprak paling krooni dii dalam dooonia....kah kahh...nampak sesama laki bini ada kepentingan diri semata mata nak jaga krooni masing masing....antara krooni dengan krooni yang tak percaya sesama sendiri...lu bikin lu tanggung la aljuburi....selagi ada hayat lu bikin saja apasaja yang lu sukaa...kag kah....bodo bodo....graduan klas 3 gdnral degree dari um .....bodo bodo

Anonymous said...

Nak kata pun sandiwara pun, x tau nak boh skrip mcmn.

Nak kata konspirasi pun, nak boh sapa mangsa ? Sapa pemangsa ?

So nak kata mcmn bila dah jadi lagu ni ? Satu ja jawapan dia












GILA !!! BANGANG !!!

Anonymous said...

ini parti mmg betul lah luar tabiie

Anonymous said...

Bagus sangat ke keluarga Anuar ni...sampai semua jawatan anak beranak dia nak kemut semua..mmg tamak...dah la jd MP n Adun makan gaji buta..

Anonymous said...

ini parti mmg betul lah luar tabiie

Anonymous said...

Macam monyet daaaaaa ,,,,,

Anonymous said...

Macam monyet daaaaaa ,,,,,

Aminudin Asmuni said...

Anwar ni ada masalah jiwa, pengikut PKR mmg dah hitam hatinya. Perkara sebegini pun dia org tak boleh nampak.

Anonymous said...

Masih ramai yang dok sanjung Peliwat Agung ni, nak masuk penjara bagi kat bini, keluar nanti boleh ambik balik. Kalau bagi kat orang lain, susah nak ambil balik. Puak ni punya nepotisme depan mata pun, masih ramai yang tak nampak. Tapi kalau orang lain buat sikit saja dah heboh satu dunia. Nampak sangat peliwat ni rasa rakyat Malaysia ni sebodoh penyokong tegarnya.

Anonymous said...

PELIWAT ni memang dah gila babi ...

Anonymous said...

Langkah amenda pulak ni

Anonymous said...

Pakar putar alam, kaki klentong, bapa pembangunan kg buah pala,

Anonymous said...

Laaaaaa pasai apa tak suroh anak dia join skali...tak cukup borang kaaaa? Bak mai lima kupang aku tlg photostat.

Anonymous said...

Atas bawah atas bawah ,family dia juga yang berkuasa,penyokong dia kata pkr hidupkan demokrasi,padahal tengah kena kencing

Anonymous said...

mcm ni punye lawak pun pcacai angkat taek boleh pcaya kat badut 2 eko tu

Anonymous said...

Percaya lah jubur tu lagi!! JUBUR TERAS KEPIMPINAN.
LAWAN KETIRISAN AIR JUBUR!

Anonymous said...

Eh korang jangan bohong dah.... Tun Mahathir masa muda selalu "lawan" kehendak isteri begitu juga Dato Seri Najib, masa muda dan sekarang (sekali/sekala) "lawan" Datin Seri......atas katil lah....mana lagi tak kat atas "pentas politik" yg sentiasa di"rakam" semasa beraksi kan?

Anonymous said...

Eh korang jangan bohong dah.... Tun Mahathir masa muda selalu "lawan" kehendak isteri begitu juga Dato Seri Najib, masa muda dan sekarang (sekali/sekala) "lawan" Datin Seri......atas katil lah....mana lagi tak kat atas "pentas politik" yg sentiasa di"rakam" semasa beraksi kan?

Anonymous said...

Eh eh eh...
Huh huh huh...
Hah hah hah...

Dah 30 post niii...

MACAIiiiiiii....
Dimana kauuuuu...
Sorang pun tak nampak..
Dah mampos ka....?
Dah kojol ka...?
Dah koma ka....?
Atau..
Tengah duk meliwat...?

Klw dah kena atas batang korang...semua menikus..bisu...pengsan..koma...

Anonymous said...

Eh eh eh...
Huh huh huh...
Hah hah hah...

Dah 30 post niii...

MACAIiiiiiii....
Dimana kauuuuu...
Sorang pun tak nampak..
Dah mampos ka....?
Dah kojol ka...?
Dah koma ka....?
Atau..
Tengah duk meliwat...?

Klw dah kena atas batang korang...semua menikus..bisu...pengsan..koma...

Anonymous said...

Eh eh eh...
Huh huh huh...
Hah hah hah...

Dah 30 post niii...

MACAIiiiiiii....
Dimana kauuuuu...
Sorang pun tak nampak..
Dah mampos ka....?
Dah kojol ka...?
Dah koma ka....?
Atau..
Tengah duk meliwat...?

Klw dah kena atas batang korang...semua menikus..bisu...pengsan..koma...