Friday, March 14, 2014

LATEST TERIKINI PRK KAJANG - Sokongan Pengundi Cina : Wan Azizah 76% Chew Mei Fun 23%

LEBIH BANYAK FOTO FOTO DI SINI

2 comments:

Anonymous said...

Apa yang hendak terkejut dengan fakta ini. Kebanyakan orang melayu dah tahu sangat yang cina sokong PKR dan PAS kerana melayu dalam PKR dan PAS boleh di"perbodohkan" macam keldai dan kerbau cucup hidung. Cina rata-rata tahu yang UMNO terlalu kuat dan kukuh perjuangan melayu, islam dan bumiputra dan ini tidak akan menguntungkan mereka, walaupun selama ini polisi ekonomi Negara dah acapkali mengkayakan mereka. Mungkin dulu melayu kurang pandai berniaga, lalu puak cina tak kisah kerana kenyang mengkelentongkan perniagaan orang melayu. Tapi sekarang, peniaga melayu dah lebuh bijak dan pandai jadi puak cina susah nak makan banyak. Ini yang mereka marah dan tak puas hati dengan perjuangan UMNO. Nota: Perjuangan PKR dan PAS hanya untuk kepentingan pemimpin masing-masing. Ini adalah hakikat sebenar. Orang melayu tolong sedar. Cukup lah diperbodohkan. Jangan asyik nak kena bodoh sokmo.

Anonymous said...

Apa agaknya orang-orang Cina harapkan dari Wan Jijah ni. Dari rekod , Jijah ni tak buat apa pun kat kawasan dia. Ok, mungkun cina-cina ni tak mahu pembagunan kawasan sebab Cina ni dah kaya, jadi apa yang dia mahu dari Wan Jijah? Nak harapkan Nuar, memang dah nak masuk jel. Buntu aku fikir orang Cina ni.