Thursday, March 27, 2014

MH 370 HIJACKED - Apakah Satu Keputusan Yang Tepat CEO MAS Ahmad Jauhari Letak Jawatan...?

Aku kesian tengok CEO MAS Ahmad Jauhari ditekan oleh sesetengah pihak yang memberi tekanan yang melampau kepada dia hingga menyuruh beliau meletakkan jawatan sebagai CEO MAS. Memang aku sedih dan kesiankan dia....

Tapi sebagai seorang CEO, sekiranya berlaku benda-benda besar macam ni, memang sewajarnya dia perlu dipertanggungjawabkan. AKu akui Ahmad Jauhari adalah seorang CEO yang bagus tetapi bagaimana nak 'justify' dia bagus kalau timbul banyak persoalan tentang pilot-pilot yang berkhidmat dia MAS?

Simple je, bukan menuduh ya... 

Capt Zaharie pada Jumaat 7hb Mac 2014, telah menghadiri perbicaraan rayuan kes liwat Anwar dan sejurus itu beliau terus ke tempat kerja dan membawa MH370 ke Beijing. Sepertimana seluruh dunia tahu Zaharie adalah peminat tahap fanatik Anwar.

Baca seterusnya, di SINI

2 comments:

Anonymous said...

Kalau letak jawatan, abih tanggungjawab. X elok lah mcm tu
Org x puas hati walaupun letak jawatan.

Keadaan la cukup sukar. Elok lah sama2 kita hadapi. Termasuk kita, rakyat Malaysia. Jgn syok nikmati kemakmuran saja. Time susah pun kita tetap dgn kerajaa

Malaysia tgh kena serang. X semestinya kena bom. Ni pun kira kena serang jugak

Jgn jd mcm kt sebelah sana nuuuu. Org sana laaa. Geng 4cm punya masuk dalam. Time sdp jr, rasa sorang2. Time susah, abih angkut pak aji pak lebai, hindu cina.. bikin huru hara. Haramjadah sungguh. Boh dlm kapal, p lepas dlm laut jr. Biar mampus

MACAM PELAQ LA ANWAR BERAHIM !!

Anonymous said...

Memang patut di pecat pun. Bila tanya apa yang kapalterbang bawak dengan secara sinis dia jawab 4 tan manggis.

Bebarapa hari kemudian mengaku ada bawak bateri lithium-ion yang mudah terbakar. Konon dah di bungkus dengan baik sedangkan undang undang antarabangsa kata tak boleh bawak pun.

Dengan keadaan MAS yang teruk dah masuk bahagian bangkrap. Eloklah berundur.