Sunday, March 16, 2014

MH 370 HIJACKED - Pembantu Rumah Bagi Tahu Isteri Dan Anak Anak Kapt Zaharie Tinggalkan Rumah Sehari Sebelum MH 370 Hilang


THE family of Captain Zaharie Ahmad Shah, pilot of the vanished MH370, had moved out of their residence in Laman Seri even before the flight's disappearance last Saturday.

The Malay Mail visited the family's house yesterday but discovered no one at home, except their 38-year-old maid.

"Captain Zaharie's wife and three children had camped at their second house in Subang a day before the incident," said Norhayati Wahiduddin.

"They only came back once to collect some clothes and they just asked if everything was alright around the house."

Norhayati also dismissed claims that police had raided the house as reported by a local Malay daily.

"No one has come in," she said, adding that Zaharie's wife had move out with their three children.

"The eldest is already working, the second recently completed studies in Australia and the third is still studying. "They're not that close to the neighbours here because they don't always live in this house."

[petikan diatas adalah sebelum pihak Polis serbu rumah Zaharie

Persoalannya kenapa isteri dan anak Zaharie cabut lari...?

Apakah mereka juga sudah berjaya tinggalkan negara ini? Tambahan pula mereka ada anak yang sedang belajar di Australia....

12 comments:

Anonymous said...

SIASAT.....?

Anonymous said...

tangkap isteri kapt. zahari

Anonymous said...

Tanda tanya. Biasanya isteri dia lah yang lebih terkesan dengan kejadian kehilangan pesawat yang di bawa oleh suami nya. Dia akan di temu bual oleh wartawan dan sebagainya. Namun dia telah menghilangkan diri 2 hari sebelum kejadian. Adakah ia tahu bahawa peritiwa ini akan berlaku dan cuba mengelak dari di kerumuni wartawan dan sebagainya. Malah dia juga tidak menghubungi pihak MAS atau juga Polis. Mengapa?

Anonymous said...

Kenapa Isteri dan anak2 Kapt Zaharie tidak berada bersama-sama dengan waris2 yang terlibzt dengan pesawat berkenaan. Mengapa dia tidak menghubungi Polis atau pihak MAS bagi mengetahui perkembangan semasa. Mengapa beliau terus menyepi seolah-olah tiada apa2 pun yang terjadi. Pihak Polis mesti mencari mereka kerana kemungkinan besar dia mengetahui maklumat sebenar suami dia.

Anonymous said...

La ada anak isteri ruponya. ingatkan bujang terlajak. Memang pelik anak isteri tak sama berada dalam keluarga malang yang merintih siang dan malam sejak MH370 hilang. Macam rilek jer...macam main sembunyi-sembunyi belakang rumah jer...

IBD said...

When you fall into the spell of cult leader Sheikh Anwar Aljuburi you cant think straight anymore. Even a pilot will choose to "patah belakang" because he favours the belakang over the normal and straight path. Regardless that his action cause loss of life, irrespective that it cause suffering and agony to many. Bizarre as it may sound but names like Rev. Jim Jones, Charles Manson, David Koresh even Adolf Hitler and Mussolini comes to mind.

Anonymous said...

"They only came back once to collect some clothes and they just asked if everything was alright around the house."

Tak bunyi macam orang yang sedang menghadapi trauma kehilangan seseorang yang tersayang?

Kalau dah berpisah sekalipun, tentu mereka masih bersahabat, sebab itu masih hidup sebumbung. So....kenapa dia tidak seperti orang yang sedang bersedih?

Menurut para kaunselor yang bertugas menemani ahli keluarga penumpang, mereka menangis... ada yang tak mahu makan minum... yelah, segala perlakuan biasa yang kita akan lihat dialami oleh orang-orang yang menghadapi berita yang mengejutkan seperti ini.

Tetapi....mereka masih boleh balik untuk ambil baju?

Mereka takde ahli keluarga lain yang menemani mereka di saat seperti ini yang boleh tolong ambilkan baju?

Anonymous said...

Mungkin kapten terperangkap dgn pihak atasan...sekiranya tidak dteruskn misi...keluarga jd taruhan...blh jd..malaysia semua blh

Anonymous said...

Curious and so weird supposed his wife is the one who should be very worried about the safety of her husband.but as she did not care and tried to escape with her children.the possibility of his wife knows something about this mysterious incident?

Anonymous said...

Amin Bagidol tengah bagi kaunseling kat anak bini pilot/palat lah tuh.

Anonymous said...

Amin Bagidol tengah bagi kaunseling kat anak bini pilot/palat lah tuh.

Anonymous said...

Boleh jdik jugak..kat berita the daily herald pulak ckp yg si pilot tua tu penyokong anwar..agaknye dye bengang bab pemimpin da kene penjara..tp tu pon x pat dipastikan lagi..aku takut kalo mmg btol yg pilot kene ugut then anta passengers dlm kapal tu yg bpengalaman dlm bidang masing2 utk sesetengah pihak yg jahat rancang sesuatu yg buruk pd masa dpan..nie pdapat aku sbb yg penumpang dalam kapal tu pon bukan makcik pakcik yg hari2 dok kdai kopi besembang tp ada yg berpengetahuan luas dlm stu2 bidang..yelahkan ktenie taw nk buat spekulasi je tp harap2 lah x mcm tu..sama2lah kte mendoakan keselamatan sume org dlm pesawat tu dan jganlah kte dok mencemuh pihak berkuasa yg puas siang malam mencari kapal tu yg skang nie in the middle of nowhere mcm ada sesetengah pihak tu x puas hati cara pihak bkuasa jalankan tugas..