Wednesday, March 12, 2014

MH 370 Punya Tragedi Langsung Tak Mendapat Simpati Pimpinan Pakatan Pembangkang....? Anwar Knows Something...?

‎Nampaknya juak juak murahan Pakatan Pembangkang benar benar fokus pada isu keputusan rayuan Anwar meliwat, kempen Pilihanraya kecil Kajang dan keputusan kes Mahkamah Karpal Singh.

Daripada pucuk pimpinan mereka sehinggalah ke peringkat akar umbi melantak bukan main kepalang lagi mereka melalak kuat dalam ketiga-tiga isu diatas tadi.

Apakah tragedi kehilangan pesawat MH 370 ini langsung tidak menyentuh naluri mereka?

Ada sumber sumber yang menyatakan  3 orang pimpinan atasan Pembangkang "tahu" kesemua penumpang dan anak anak kapal pesawat MH370 sebenrnya masih hidup dan selamat. ‎Benarkah..?

Anwar pernah sibuk menyanyikan lagu "Tanya Pada Pokok Apa Sebab Goyang" sebelum tragedi Lahad Datu

Lirik lagu tersebut pun Anwar ubah ;

Tanya pada Najib apa sebab goyang
Nanti jawab Najib
Sabah Nak Hilaaaangggg


Sent from my BlackBerry Z30 smartphone.

8 comments:

Anonymous said...

Aku rasa chinadoll hari tu naik MH370 yang hilang baru-baru nih. So, apa yang Nuor nak risau?

Bukti telah dihapuskan (atau mungkin terhapus sendiri...)

Itu pasal sekarang dia senyum memanjang!

Anonymous said...

Allah tahu segala yg ada dilangit dan di bumi, Allah ciptakan semuanya drp sekecil2 zarah2/atom2/molekul2 sehingga sebesar2 alam buana ini. hatta didalam hati pun Allah mengetahuinya, jd apakah hak kita meimbulkan perpecahan sesama islam? sedangkan Allah tegas melarang akan p'buatan itu. jd, kita janganlah mendai nak buat cerita/provoke sbb akhirat nnti semua akn tunding jari kpd kte apabila ditanyakan tntg p'pecahan ummat kini, Wallahu A'lam.

Anonymous said...

Kali ni anuar berhati hati supaya tidak kantoi dikaitkan dgn kejadian kehilangan pesawat pula. Kalau dah dilabel pengkianat negara dia sanggup buat apa saja dgn konspirasi dgn Cia untuk memalukan dato najib dan kepentingan pelobi yahudi terhadap syarikat mas yg bermasalah. Ya allah lindungilah negara malaysia dari musuh negara samada dari dalam dan kau hancurkan segala rancangan.Amin mereka.

Anonymous said...

Semua mereka yg tak suka kerajaan perlu dipantau. Mereka mungkin menjadi bom jangka yg akan sabotaj kerajaan.

Anonymous said...

Pada ketika ini fokus kita ada lah kepada pesawat hilang. Ghaib macam tu sahaja.

Ada bomoh kata dia nya disembunyikan oleh orang bunian. Ada bomoh guna teropong buluh untuk mengesan kedudukan pesawat di langit.

Harap-harap ilmu para bomoh tadi mampu mendahului kecanggihan teknologi ciptaan barat oleh orang kafir.

salim hasan said...

KALAU PENULIS NAK TAHU DAH LIMA HARI BERLALU SEMAKIN RAMAI PIHAK YG MENYEDARI KEHILANGAN PESAWAT MAS NI BAGAIKAN PROJEK LAHAD DATU KEDUA ,RAMAI YG KATA MEREKA TAK TERPERANJAT KALAU PUAK PUAK NI YG BERTANGGUNJAWAB

Anonymous said...

Pilot penyokong kuat PKR

Anonymous said...

Dulu dia nak jatuh kan PM melalui Pencerobohan Lahad Datu, tapi tak menjadi. Kali ni dia akan gunakan kes MH370 untuk menjatuh kan PM. Ape dia kisah.