Friday, March 28, 2014

PANAASS...! Selesai PRK Kajang..., Benarkah Seorang Pimpinan Atasan UMNO Selangor Dah Tempah Kereta Mewah Untuk Isteri...? Mahsyuukks

Rungutan biasa setiap kali kita akan dengar apabila berlakunya Pilihanraya dikalangan jentera jentera UMNO;

"Duit aku tak pegang laaa...."

"Macam mana jentera nak gerak dana tak turun bro...."

"Sampai bila nak guna duit sendiri, suruh buat program berbagai-bagai kehendaknya..., letih laa "

"Banyak nie jer duit turun...? Mana lagi....?? "

"Gila ker, satu bahagian bagi 25k jer...! Nak kongsi dengan jentera bahagian, jentera Pemuda, nak sewa rumah lagi, nak buat program lagi..., makan minum lagi...., duit minyak lagi...."

6 comments:

Anonymous said...



macham mana melayu nak perchaya umno

Anonymous said...

kalau benar brlaku ianye salah satu penyebab kejadian yang jadi pada tahun 1511 di melaka berulang akibat perangai mementingkan diri sendiri tampa memikirkan nasib bangsa dan anak cucu di masa depan

Anonymous said...

MACALAH ORANG PAS/DAP/PKR MALAIKAT. TURUN KE AMPANG TENGOK... CAMNA AHLI MJLIS....DARI PAS/DAP/PKR "KEBAS" KAKITANGAN KERANA KEBAS TANAH/KAWASAN LAPANG UNTUK "PROJEK" MASING-MASING. MENGATA DULANG PAKU SEREPIH....KALAU KAT ORANG SEMUANYA BURUK, DAH JADI PADA "PARTI SENDIRI" SENYAP / SUNYI MACAM "TIKUS JATUH DALAM BERAS" LAGI MANYAK MASYUUUUUUUK KAN?

berasiam said...

itulah hakikatnya. cawangan-cawangan menjerit mohon peruntukan bagi membiayai aktiviti. bahagian buat bodoh aja. jangan kata orang bukan umno, ketua cawangan pun menyampah dengan umno sekarang.

sebelum pru-13, dsn pun telah dimaklumkan oleh ketua pemuda negeri tentang bayangan kekalahan di selangor. dsn pun tidak mampu atau tidak mahu berbuat apa-apa. macam noh omar yang mengatur segala-galanya termasuk menamakan calon yang dia suka.

kalau serius nak bersaing dengan pas/pkr/dap, umno perlu merombak kepemimpinan negeri selangor serta merta. setiap cawangan boleh mengemukakan usul undi tidak percaya kepada noh omar selaku ketua pergubungan umno negeri selangor dalam mesyuarat agung tahunan yang bakal dilangsungkan bermula 1 april 2014.

berubahnya pucuk pimpinan negeri, diharap akan bertukarlah pegawai icu yang bersikap lebih sudu dari kuah kerana mendapat imuniti daripada bosnya.

berasiam said...

itulah hakikatnya. cawangan-cawangan menjerit mohon peruntukan bagi membiayai aktiviti. bahagian buat bodoh aja. jangan kata orang bukan umno, ketua cawangan pun menyampah dengan umno sekarang.

sebelum pru-13, dsn pun telah dimaklumkan oleh ketua pemuda negeri tentang bayangan kekalahan di selangor. dsn pun tidak mampu atau tidak mahu berbuat apa-apa. macam noh omar yang mengatur segala-galanya termasuk menamakan calon yang dia suka.

kalau serius nak bersaing dengan pas/pkr/dap, umno perlu merombak kepemimpinan negeri selangor serta merta. setiap cawangan boleh mengemukakan usul undi tidak percaya kepada noh omar selaku ketua pergubungan umno negeri selangor dalam mesyuarat agung tahunan yang bakal dilangsungkan bermula 1 april 2014.

berubahnya pucuk pimpinan negeri, diharap akan bertukarlah pegawai icu yang bersikap lebih sudu dari kuah kerana mendapat imuniti daripada bosnya.

Anonymous said...

Tak payah nak salah orang UMNO makan duit, Najib dah tahu nak kalah, habis Boras je tabur duit untuk Cina..buat program ala kadar je...