Tuesday, March 11, 2014

Pengundi DUN Kajang Akui Mereka Kena Tipu....!!



Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

8 comments:

Anonymous said...

cukup melucukan.

Anonymous said...

cun giler abang bontot nih ...
hehehehehe

Anonymous said...

Kahkahkah...bro bukan pengudi DUN Kajang, ahli dan penyokong PKR dah lama kena tipu, dikeldaikan, diliwat emosi dan physco oleh naur dan keluarga. Persoalan, SAMPAI BILA nak kena tipu, kencing, keldai??????

Anonymous said...

umno tidak perlu busuk hati. Rakyat tetap pilih PAKATAN RAKYAT walaupun ketul batu dipilih untuk hancurkan umno. Rakyat akan tetap menolak umno.

Kepada macai umno jgn melalak bagai anjing gila. kalau berani kita petaruhkan potong telinga. Jika kemenangan di PAKATAN. macai umno potong tangan. Begitu juga sebaliknya.

Ada berani?.

Anonymous said...

apa la kecoh2 ni ... sebabkan bontot pun sampai nak potong telinga tangan bagai ....
ok .. saper menang aku hadiahkan AIR FREE 1 lori ... yg kalah isi air dalam lori pulak ...
ada berani ...

Anonymous said...

PRU dulu ada yang janji nak lari bogel kalo BN menang .. bukan susah pun awek tu lari2 sambil bogel ... tak nampak gak
ni nak potong tangan plak ... ?? hehehehehehehe

Anonymous said...

hahaha...
umno hancur apa kebendanya.. tempat tu kan dah PKR menang.. sekor yg bodoh pergi letak jawatan kerana mengikut perintah dari sekor bingai lagi bodoh kaki pungkok... tak lepas krn bakal menjadi penghuni Penjara.. sbb takleh cover pancut 4cm aje... lantik bini pulak.. kona2 punya kona.. kata umno tak perlu busuk hati.. ko pergi potong ko punya lancau ketua bodoh ko tu la lagi baik... ko pun sama...

Anonymous said...

Wahai macai PR, potong anu la kalau berani!