Wednesday, March 5, 2014

Polis Melayu Maut Kena Tikam. ADUN Andalas Tak Sibuk Nak Bela Pun Macam Bela Kugan, Teoh Beng Hock....

Kejadian seorang anggota polis maut ditikam dengan senjata tajam selepas diserang sekumpulan penjenayah dipercayai warga asing semasa meronda di sebatang lorong di Taman Sentosa di sini awal pagi ini.

Tempat kejadian di dalam kawasan ADUN PKR....

Yang menjadi mangsa adalah anggota polis berbangsa melayu, Koperal Raja Aizam Raja Mohd.

Tak bising pulak juak juak Yb PKR, PAS dan DAP bila anggota keselamatan kita yang menjadi mangsa. Tetapi bila ada peluang untuk mencari salah mana mana pihak anggota keselamatan, bukan main riuh lagi mereka sehinggakan kalau perlu membela seorang penjenayah sekalipun mereka sanggup...

Tak lama dahulu, kematian seorang penjenayah bernama Kugan telah berubah menjadi hero oleh juak juak pimpinan Pakatan sehingga mereka sanggup berarak menghormati mayat sebelum upacara pengkebumian.

Begitu juga dalam kes kematian Teoh Beng Hock yang bunuh diri. Juak juak pimpinan Pakatan tetap nak salahkan anggota keselamatan dan pihak agensi kerajaan...


Lu Fikirlah Sendiri...!!

6 comments:

Anonymous said...

dah jelas perangai sebenar ADUN2 kafir dalam PR... yg bodohnya melayu2 yg masih terhegeh2 menjilat lobang taik para kafirun PR...

Anonymous said...

Bukan kah ramai org melayu yg turut sama pegang lilin masa tbh mati..

Anonymous said...

aku kat andalas ni pun tak percaya kat keling kristian tu..

Anonymous said...

Bro, penjenayah yang mati kena tembak polis tu pati Indonesia. Itu pasal depa PKR/DAP tak melenting. Kalau polis mati dan penjenayah yang mati itu india atau cina, sudah pasti depa dah melalak dan berdemo. Depa ni semua rasis dan anti-melayu dan anti-islam. Depa akan cari peluang untuk provoke kerajaan, agensi kerajaan dan umno.

Anonymous said...

..typical paria dog tengah tido..

Anonymous said...

Phuuuh. Aku bangga giller la bila tengok gambar minah melayu dengan lebai melayu memegang gambar arwah Teoh Beng Hock yang mampus kerana terjun bangunan.

Phuuuuuuuhhhh. Aku akan berkali2 bangga giller jika minah melayu dan lebai melayu itu sanggup ikut jejak langkah arwah Teoh Beng Hock naik bangunan tinggi dan terjun ke bawah. Itu saja cara yang ada untuk minah melayu dan lebai melayu supaya mereka dapat bersama Teoh Beng Hock dalam surga.

Elok sangat kalau minah melayu dan lebai melayu dalam gambar tu mampus macam mana arwah Teoh Beng Hock mampus.

Aji Man