Wednesday, April 23, 2014

Aisyemen...! Najib Razak Punya Larian Hapuskan Rasuah Sudah Jadi Bahan Lawak Ceramah Anwar...







17 comments:

Anonymous said...

Penatlah dengar lawak kaki kelentong ni! simpan dalam arkib sajalah!

Anonymous said...

Dia ni nuar apa yang dibuat orang BNsemua tidak betul.Tapi dia meliwat dan dengan amoi cina semua nya ok boleh.Dia kan semua nya songsang kehicupan nya tqk caya tanya Kak Wan.

Anonymous said...

Pukimak ini anwar

Anonymous said...

najib dan rosmah tak pernah tengok kutuk anuar.. apalah salah mereka ni pada nuar, anwar setiap hari dok hina dan perli najib.. kalau kat s'pore lama dah muflis si nuar ni...

Bagilah can kat dia..lepas ni dah masuk dalam bagi campur dengan banduan lain...

abdul latif said...

Sudah sudah le cakap dengan dia ni. Dah senja

abdul latif said...

Sudah sudah le cakap dengan dia ni. Dah senja

abdul latif said...

Sudah sudahlah cakap dengan dia. Senja dah . Let us move forward

Anonymous said...

dia punya balun dia tak citer

Anonymous said...

Nuar cakap bedegar..belakang dia selaput tahi..mcm ayam bapak. Hehe..

Anonymous said...

Palowok betul si Anuwar nie

Anonymous said...

tu ayat nak suruh rakyat memberontak ... mentang-mentang ISA dah tak ada..

Anonymous said...

Bila agaknya dia nak join karpal.....

Johan said...

Anwar bagus ..... betul tak harith iskandar?

Anonymous said...

Di negara lain kalau ada politician yg kantoi scandal sex atau kes mahkamah... Dia akan undur diri.

Anonymous said...

hai najib perasuah penjual negara.. pembunuh bila nak undur diri...negara lain dah lama undur dah...

Anonymous said...

bapa segala pembohong, bapa segala rasuah semasa dlm kerajaan,bapa segala sodomi, dia bercakap keburukan org lain kerana berdasarkan penglaman diri sendiri menipu dan kelentong orang, ANWAR.. apa jasa kau yang baik kepada negara?

Anonymous said...

Rasa2 aku kalau nuar jubo ni masuk contest Rajalawak Mega belum tentu kalah dia. Lagipun ada ahli kelab jubo seramai 500 hingga 600 ribu orang. Tag line buat ahli jubo, x undi I saman, x undi I saman. hee hee.....