Thursday, April 17, 2014

Allah Bayar Cash Kepada Mulut Suka Buat Fitnah...! Akibat Selalu Buat Fitnah Sampai TERSASUL....

Mulut busok si Rafizi yang suka buat fitnah macam mulut murai, becok bukan kepalang...!

Akibat selalu sangat membohongi rakyat, selalu membuat tohmahan, selalu membuat fitnah, maka tersasul-sasul apabila hendak menyebut nama YAB Datuk Seri Najib.

Saksikan video klip dibawah ini;



13 comments:

Anonymous said...

mulut BAPOK!!

art said...

Rafizi, jaga2 mulut engkau, jangan jadi macam karpal singh.

Anda patut berhati2 dari sekarang. Doa RAKYAT boleh menjatuhkan dan mematikan ANDA.

Anonymous said...

Mulut SIAL CIBAI!

zethro said...

Ni la padahnye bile dah taksub sgt. Asal nampak huruf 'A' je, terus teringat kat Anuwar.

Dah kene mandrem kot. Huhu.

Anonymous said...

Cakap je anwar lah yg buat benda2 tu...
tak payah nak spin...
banyak sangat bohong tu rafizi..

Anonymous said...

Dah lah jimbam..lembam plak tu

Anonymous said...

Teringat kote nuar la tuew!! Pondan chubby byk air ni!! Mulut pondan memang mcm sial ckit sbb mengulum je kejenye!!!

Anonymous said...

Eh eh raspussy tersasul lak

Anonymous said...

Mulut hisap batang peler

Anonymous said...

Mulut hisap batang peler

Anonymous said...

Meriah sungguh politik Malaysia kita ni, bapuk siam ada, peliwat gila nak jadi PM ada, sepat kering kipas udang ada, awek cun mulut longkang ada, muka bulan ada,pendekata,


MACAM_MACAM ADA!!

din yusof said...

Ni sekor gi beruang mulut jamban . Manusia serba tahu .... hal dunia ni sebut je apa yg dia tak tahu ..??? semua tahu . Kepala dah nak licin dah asyik cari/beri cerita karut marut . Insaf la sikit ... nanti licin betul tak dapat bedza kepala tu ke kepala nu ??????

Anonymous said...

Mulut yg tidak pernah kering drp meluahkan fitnah dan buruk sangka, sungguh gerun memikirkan azab yg telah di janjikan... Nauzubillah...