Wednesday, April 9, 2014

Anwar Boleh Hina Mahkamah....! Anwar Dapat "Special Previlege".... Anwar Boleh Kata Apa Saja, Boleh Kata Hakim Pencacai Najib.

Dalam negara kita ini ada satu jenis spesis makhluk yang memang sangat sangat TERISTIMEWA bila membicarakan mengenai sistem kehakiman negara...!

Spesis makhluk itu bebas untuk kata apa saja.... Boleh menghina, boleh mengkeji, boleh melabelkan dengan ungkapan sesedap mulut dan apa jua perumpamaan dan peribahasa.

Iya...! Itulah hakikatnya. Begitulah nasib malang yang menimpa institusi badan kehakiman negara kita sejak makhluk yang bernama Anwar Ibrahim bebas dari penjara Sungai Buloh bermula dari tanggal 2 September 2004.

Hinanya aura badan kehakiman negara kita dah sampai berada dibawah tapak kaki Anwar dan kuncu kuncunya...! Mereka boleh kata apa saja..., mereka boleh caci hina apa saja.... NO PROBLEM...!!

Kalau anda tak percaya, jom saksikan dan tontoni sendiri video klip dibawah ini. Sesedap mulut Anwar kata Hakim Hakim jadi PENCACAI kepada Najib Razak....

Anda tahu maksud perkataan PENCACAI...? Kalau dalam filem arahan Tan Sri P Ramle, kisah Tiga Abdul, watak PENCACAI membawa maksud TUKANG ANGKAT NAJIS...!

Video klip dibawah ini Anwar dengan selamba menghina Mahkamah menyatakan Hakim Hakim menjada PENCACAI kepada Najib Razak... Kenapa pihak Peguam Negara berdiam diri...?



Semoga pihak Peguam Negara janganlah memberikan KEISTIMEWAAN kepada Anwar Ibrahim untuk sesuka hati menghinan institusi badan kehakiman negara kita yang seharusnya mendapat tempat yang mulia disisi rakyat MARHAEN.

Sebagai rakyat MARHAEN kita yakin dan percaya bahawa Mahkamah adalah satu tempat yang mendapat penghormatan tinggi dan bukan menjadi satu mainan kata kata hina dan keji.

Anwar secara terang terang menghinan Mahkamah...! Peguam Negara tunggu apa lagi....? Jangan biarkan perkara ini berlalu pergi begitu sahaja.....

Baca seterusnya di SINI

17 comments:

Anonymous said...

apadah jadi, patut ke anwar boleh bebas cakap ikut suka hati dia, tetapi orang lain diambil tindakan,salah siapa, ya allah, ko berilah keadilan pada kami rakyat Malaysia,cuma mu ya allah berlaku adil kepada hamba mu, tolonglah kami, kembalikanlah hidup kami seperti dulu, di mana kami hidup dengan baik antara satu sama lain, tetapi sejak ada manusia dajjal ini kami berpecah belah, dan engkau maha mengetahui ya allah, selamatkan lah aqidah kami dari di huruhara kan oleh manusia yang mementingkan diri sendiri ini..ya allah, pada mu kami berserah..

Anonymous said...

Anwar nie di dunia bole lah dia tipu macai2 dia..ko tggu aje lah di mahkamah Allah kelak...mmg di dunia kau saja la maksum nuar oiii..org lain salah..tkper, selagi kau bernyawa apa nk kau nk cakap kau cakap lah...tggu lah saat ketika nya nnt...semoga kau sempat bertaubat wahai Anwar..

Anonymous said...

Sial celaka betul orang tua peliwat ini.
Muka dah semakin hodoh sebab otak dah semakin mereng.Semoga cepat-cepatlah dia masuk ke dalam penjara negara kita yang bertaraf antarabangsa.Negara ini tentunya menjadi lebih aman tanpa dia.

kluangman said...

Mungkin yg anwar cakap itu betul sebab itu tidak siapa berani mengambil tindakan ke atasnya...apa ata pecacai umno, sokong ke tidak !!!

Labu8455 said...

Dalam sejarah perundangan diMalaysia - ini lah satu satu nya PENJENAYAH (convicted criminal) yang paling bebas dan diberi kebebasan untuk menghina badan kehakiman dan sistem perundangan negara tanpa sebarang tindakan yang diambil. Kenapa Anwar berani tunjuk "besar kepala" walaupun banyak lapuran polis yang dibuat terhadapnya - pasal dia tahu kerajaan takut bertindak dan dia ada banyak sokongan dari dalam dan luar negara. Tapi kalau "ikan bilis" maka begitu pantas tindakan akan diambil konon nya untuk membuktikan betapa effisyen nya phak berkuasa (PURE DOUBLE STANDARD !

Anonymous said...

YA ALLAH ..KEPADA ENGKAULAH KAMI MEMOHON AGAR DISELAMATKAN MALASYIA YANG TERCINTA INI DAN AGAMA ISLAM INI DARI TERUS DINODAI DAN DIHINA OLEH MANUSIA HIPOKRIT.. SEHINGGA KINI RAKYAT MASIH TERTANYA-TANYA BAGAIMANA AIR MANINYA BOLEH BERADA SEDALAM 4CM?? ENGKAULAH MAHA MENGETAHUI..

Anonymous said...

Bodoh sangatkah rakyat Malaysia. Dah confirm PELIWAT pun boleh menafikan lagi. Dah naik muak dengaq kelentong Peliwat ni.

Anonymous said...

Semua kena ka hang saja

Anonymous said...

Petai x berani ambil tindakan....

PEMIMPIN2 UMNO pun x bertelox ke...!

Zahid Hamidi apa mcm....?

Anonymous said...

Kesian hakim2 mesia dikatakan begitu oleh anwar. Hakim2 di mesia kebanyakannya mulia, berintegriti, berwibawa, beradil, niuteral, tidak berkepentingan peribadi,bertanggung
jawab, berikhlas dan dihormati oleh pengamal perundangan antarabangsa. Oleh kerana terlalu ramai hakim2 contoh mesia yg berwibawa kedudukan mereka tak perlulah disebutkan nama2 mereka demi mempertahankan sikap tidak mahu menonjolkan diri ( tidak saperti hakim2 luar negara yg nak glamor lebih ). Negara2 luar yg
mengutuk hakim2 mesia sebenarnya mereka
dengki dengan kejayaan kita. Itulah sikap negara luar dari dulu kini dan selamanya.

Anonymous said...

Anwar kata "i Believe the government know more than..........."

Lagu ini memang sesuai untuk Anwar...

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think of it every night and day
that I will become PM one day.

Mudah2 an Anwar mati dengan mata terbeliak dan lidah terjeler kerana tak dapat jadi PM.

Anonymous said...

Kalau rakyat biasa dan tak ada duit cepat meka tangkap dan siasat...kaya , berharta, berpengaruh..jgn harap nak buat apa apa....berbeza di negara barat dan israil...meka tak pedulunsiapa..menteri atau bekas pm atau presiden meka meka tuduh..

Anonymous said...

salute anwar.. lu memang brani..
compare dgan PM.. jauh beza!
pikir2 lah tuan-tuan

Panglima Gustamin said...

anwar ni dah byk kali duk hina mahkamah tp dia lepas juga.. dah sabit kesalahan tapi boleh je pergi jalan2 luar negara. aku pun tak fhm kenapa si setan sorang ni kebal sgt dgn sistem perundangan malaysia..

Panglima Gustamin said...

Anwar ni dah byk kali hina mahkamah dan dah sabit kesalahan meliwat pun tapi tetap juga dia bebas lakukan apa saje siap ke luar negara ber enjoy2 mcm org tak bersalah! Aku pun tak fhm kenapa setan sekor ni kebal sgt dgn undang2 malaysia..!

Johan said...

Hi hi

Anonymous said...

Semakin lama semakin kesian dgn DSAI ni sebab semakin lama semakin jauh dia dari kerusi PM.